Uživanje u hrani je glavni moto dijete Sonoma, koja ne zadaje stroga načela i zabrane, kaže autorica Connie Guttersen.

Prema članku internetskog portala freedieting.com, ta je dijeta dobila ime po jednoj kalifornijskoj regiji u kojoj proizvode neka od najkvalitetnijih vina u SAD-u. Temelji se na konceptu 'plate and bowl', odnosno 'tanjur i zdjela'. Njezina posebnost je u tome da uključuje odabrana vina kao važan sastavni dio dnevnog obroka. 

Tanjur i zdjela

Količina hrane po obroku ovisi o veličini tanjura koji se odabere. Hranu ravnomjerno podijelimo i ograničimo.
Dijeta ima 3 faze. Tijekom prve je konzumiranje hrane pomalo ograničeno. U drugoj fazi se izbor proširuje, dok treća predstavlja područje idealne težine koju poslije samo održavamo. Vrijeme trajanja pojedine faze računa se prema osjećaju. 

Što jesti? 

Za doručak si možemo priuštiti palačinke od heljdinog brašna s kruškama, omlet s gljivama ili jaja pomiješana s feta sirom i koromačem.
Za ručak se počastite grčkom pizzom, sendvičem od piletine ili pikantnom juhom od graha. 

Za večeru si poslužite brancin pečen na žaru preliven pikantnim umakom, s pečenim miješanim povrćem, ili si priuštite pečenu piletinu na američki način. 

Deserti nisu zabranjeni 

Možete uživati i u voćnim kolačima i prirodnim shakeovima od voća, ali u manjim količinama. Svi deserti moraju biti spravljeni od voća i prirodnih sastojaka.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju