Svatko tko namjerava vidno ublažiti naslage celulita mora prihvatiti činjenicu da čudesnog lijeka koji daje rezultate preko noći – nema. Njega kod kuće, u kozmetičkom salonu i prehrana su važni, no izostane li tjelesna aktivnost, izostat će i željeni rezultati

Strpljen i spašen od celulita

Treba se naoružati strpljenjem, jer se vidljivi rezultati mogu postići isključivo ciljanim programom, koji – ovisno o stadiju celulita – treba primjenjivati dosljedno i kontinuirano u određenom kraćem ili duljem vremenu.

Celulit voli tijela koja se ne kreću jer oslabljeni mišići ostavljaju dovoljno mjesta masnim naslagama i nakupinama otpadnih tvari

Treba uključiti korijenite promjene u načinu življenja, koji se prvenstveno tiču prehrane i kretanja. Celulit voli tijela koja se ne kreću jer oslabljeni mišići ostavljaju dovoljno mjesta masnim naslagama i nakupinama otpadnih tvari.

Dakle, izostane li tjelesna aktivnost u borbi protiv celulita, unatoč svim ostalim nastojanjima, željeni rezultati će izostati.

Ništa bez vježbe

Kretanjem, vježbanjem, sportskim ili rekreacijskim aktivnostima te prilagođenim vježbanjem jača se mišićno tkivo, tope masne naslage, popravlja cirkulacija, prokrvljenost i opskrba stanica kisikom.

No da bi vježbe imale željeni efekt potrebno ih je provoditi redovito i u određenom trajanju. Bilo kakav oblik aktivnosti pozitivno će djelovati na tonus mišića, pa tako i na izgled kože.

Radite li na poslu sjedeći, obratite pažnju na svoj stolac. Posljedica lošeg sjedenja su loša cirkulacija i obustavljen optok limfe, pa vas ne mora iznenaditi ako vam trnu i otiču noge. Današnji sjedeći način života smanjuje količinu mišićne mase u korist masnog tkiva.

Kako bi to spriječili bavite se laganim sportskim aktivnostima koje učvršćuju mišiće.
Vježbati treba tijekom cijele godine, i to vježbe u kojima rade noge. To aktivira površinsku cirkulaciju u nogama, sagorijeva kalorije i jača mišiće.

Kako do elastičnih mišića i čvršće kože

Tko tek počinje vježbati treba početi postupno, 15-tak min na dan. Ulaskom u formu trajanje vježbanja se produljuje na sat dnevno. Kretanje učvršćuje mišiće i kožu. Vježbanjem i kretanjem, mišići koji se pritom učvršćuju ne daju vezivnom tkivu da se opusti.

Učvršćivanje mišića također poboljšava elastičnost kože i jača tkivo iznutra. Kada vježbate kombinirajte aerobne vježbe, istezanje, vježbe za učvršćivanje mišića, vježbe za poticanje protoka limfe i vježbe za pravilno držanje.

Kombinacijom ovih vježbi postići će se najbolji rezultat. Dakle, ako poboljšate cirkulaciju i potaknete proces razgradnje masnoća, smanjit ćete višegodišnje nakupine celulita i spriječiti stvaranje novih.

Da biste dobili bolji rezultat, vježbajte u sportskim biciklističkim hlačicama od neoprena – dobit ćete dodatni efekt saune.

Što treba činiti tijekom vježbanja?

-usredotočiti se na vježbu
-ne forsirati vježbu koja vam je preteška (zamor sprečava tijelo da se oslobodi otrovnih tvari)
-usredotočiti se na pravilno disanje.

Aquajogging - aktivnost broj jedan u borbi protiv celulita je trčanje u vodi koje daje izuzetne rezultate. Topi masnoće, potiče cirkulaciju, učvršćuje mišićno i vezivno tkivo, izglađuje kožu i daje figuru. Nema opterećenja na zglobove i nema bolova u mišićima, a najbolje je dva do tri puta tjedna trčati u vodi.

Aquaaerobik – aerobik u vodi – troši se više kalorija jer je otpor vode veći od otpora zraka

Plivanje – masaža vode pomaže oblikovanju tijela

Trčanje – najmanje 3 puta tjedno minimalno 30 min - razgrađuju se masnoće i formira mišićno tkivo

Ciljane vježbe u teretani – uz vodstvo trenera koji zna specifične vježbe za celulitom zahvaćena područja

Vožnja bicikla – djeluje poticajno na izmjenu tvari u organizmu, otapa višak masnih naslaga i istesati će vam noge. Najbolje je voziti bicikl na zraku, ali može i sobni - svaki dan barem 30 min

Rolanje i plesanje – svaki dan oko 45 min. Potiče celulitom usporenu cirkulaciju

Brzo hodanje – hodati bi trebalo oko 40min dnevno. Vidno ćete ojačati mišiće nogu i stražnjice. Penjite se uz stepenice!

Celulit može znatno ublažiti samo uz kombinaciju pravilne prehrane, dovoljnog unosa tekućine, vježbanjem i ustrajnom kozmetičkom njegom. Za ozbiljnije rezultate potrebna su barem 3 mjeseca.

Marijanin savjet: Da bi vježbanje bilo učinkovito, važno je vježbati redovito i u određenom trajanju. Dokazano je da su već i jednostavnim programom vježbi rezultati uklanjanja celulita učinkovitiji od dijete.

Posjetite stranicu: www.studio-ola.com

Iskoristite nadolazeće lijepo vrijeme i krenite!

Prethodni savjeti

Njegom kod kuće protiv celulita

Borbu protiv celulita započnite prehranom

Prešli ste tridesetu? Evo kako njegovati lice

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju