Postoje stvari koje vam mogu produljiti život, a sve što morate učiniti je pridržavati ih se. Jednostavne su i lako primjenjive, a vrlo brzo će vas oraspoložit i poboljšati vaš svakodnevni život

Životni vijek čovjeka se produžio zahvaljujući otkrićima i velikim ulaganjim u zdravstvo i obrazovanje te prevencijom i borbom protiv raznih, ranije neizlječivih bolesti.

To su podaci i činjenice koje znamo, no ono što ne znamo ili zaboravljamo je da postoji niz svakodnevnih sitnica i navika koje nam mogu poboljšati život i samim time ga i produžiti.

Zeleni i crni čaj sadrže veliku količinu jednostavnih flavonida tzv. katehina koji štite srce i krvne žile.

Najnovija istraživanja dala su još neke odgovore o tajnim sastojcima koji nam mogu produžiti život, a znanstvenici su došli i do nekih zaključaka na koje ne možemo utjecati, no ipak igraju veliku ulogu u tome koliko ćemo dugo živjeti.

Znanstvenici sa Sveučilišta u Chicagu došli su do zaključka kako djeca koju su majke rodile prije navršene 25. imaju veće šanse doživjeti 100 godina. Tajna je naravno u mlađim jajšcima.

Zeleni i crni čaj sadrže veliku količinu jednostavnih flavonida tzv. katehina koji štite srce i krvne žile. Studija u Japanu koja je obuhvatila više od 40 tisuća žena i muškaraca pokazala je kako su oni koji svakodnevno piju četiri ili pet šalica zelenog čaja smanjili rizik od oboljenja od srčanih bolesti.

Dokazano je i kako mlijeko uništava neke od zaštitnih tvari u čaju pa ga je najbolje piti s medom i limunom.

Osobe koje hodaju 30 minuta dnevno vrlo vjerojatno će živjeti duže od onih koji se kreću manje bez obzira na količinu masnog tkiva koje imaju.

To je pokazalo istraživanje provedeno među dvije tisuće muškaraca i žena. Žene koje imaju višak kilograma mogu poboljšati rad srca ukoliko produže svoje dnevno kretanje za samo 10 minuta.

Znanstevnici su otkrili kako jedno do dva gazirana pića dnevno mogu napraviti veliku štetu za organizam. Uzrokuju povišeni krvni tlak i skupljanje sala na području trbuha i struka te povećavaju mogućnost oboljenja od dijabetesa i srčanog udara.

Kako bi sačuvali svoje zdravlje ljubitelji gaziranih pića želju za kofeinom mogu zadovoljiti čajem, a želju za mjehurićima će nadoknaditi mineralna voda.

Istraživanje provedeno među 137 osoba mlađih od 28 godina pokazalo je kako pretilost u tinejdžerskom razdoblju pogoduje razvoju dijabetesa u kasnijim godinama. Osobe koje boluju od dijabetesa imaju dva puta veće šanse da obole od srčanih bolesti.

Nedavno provedeno istraživanje koje je provela Medicinska škola na Harvardu pokazalo je kako će osobe koje su su školovale duže od 12 godina živjeti 18 mjeseci duže od onih koji su odustali od školovanja.

Razlog tome je podatak da obrazovani ljude manje puše. U postocima to zvuči ovako - puši samo 10 posto onih koji imaju diplomu te čak 35 posto onih koji su završili osnovnu ili srednju školu.

>> Briga o pet faktora produljuje život

>> 6 znakova da je dijeta opasna po zdravlje

Dobri prijateljski odnosi su najbolji lijek protiv stresa. Dragi ljudi koji će vas saslušati i to bez osuđivanja su lijek za vaše mentalno i psihičko zdravlje.

Dobra vijest za one koji vrijeme provode u spremanju i čišćenju stana. Prilikom usisavanja te pranja prozora i podova osoba u prosjeku može potrošiti 258 kalorija i time smanjiti rizik od srčanog udara za 30 posto.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju