Umjesto da isprobavaju nove proizvode, ženama su draži proizvodi koje su rabile i njihove majke, pokazuje istraživanje. Studija portala MumPoll.com, u kojoj je sudjelovalo 3000 majki, pokazala je i kako devet od deset žena kupuje svaki put iste proizvode, prenosi Daily Mail.
Više od polovice žena kupuje iste brendove koje su kupovale i njihove majke. Mnoge majke biraju proizvode kojima vjeruju, pa čak i ako su skuplji.
>> 5 prijateljica koje treba imati svaka nova mama
Proizvodi poput Coca-cole, zubne paste Colgate i slični nezamjenjivi su, pokazala je studija. Čak 49 posto žena reklo je kako nikada ne bi oduzele obiteljima provjerene brendove bez obzira na okolnosti, a da bi ih se odrekle 25 posto žena reklo je kako bi moralo doći do toga da ne mogu platiti račune. Istraživači smatraju da je kupovanje brendiranih proizvoda važno majkama jer misle da njihova obitelj time dobiva najbolje. (Agencija VLM)