Šesnaest djevojaka iz četiri zemlje na društvenim profilima stvaraju kreativni sadržaj kojim se međusobno nadmeću u promociji brendova tvrtke Rox. U protekla dva tjedna djevojke su predstavile nova dva brenda, IPL uređaj Smoothskin, trenutno najprodavaniji IPL uređaj na svijetu te proizvode brenda Stylpro koji su neizostavni dio i podrška vašoj beauty rutini.
PR (Foto: PR)
Kreativnost i domišljatost šesnaest influenserica ocijenili su pratitelji, a njihov trud nakon odrađenih izazova nagrađen je ROX Beauty iznenađenjem.
Ovaj put to je bio odlazak u Novi Sad gdje su djevojke iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine uz moderatoricu projekta Mirnu Maras posjetile vinariju te vinsku kuću Kovačević, degustirale vina i zabavile se na svečanoj večeri.
PR (Foto: PR) Nakon povratka proglašeno je šest finalistica.
Tri finalistice Tina Grabež, Tatjana Bosanac, Sandra Drmač odabrane su temeljem najboljeg engagement rate-a, Marija Rosić Piskulić prema glasovima pratitelja i publike, Marina Mamić prema najboljoj prodaji putem promo kodova, a za najkreativniji sadržaj odobrana je Neru Nikolić.
Šest djevojaka putuje na finalno druženje koje im je pripremila tvrtka Rox, a lokacija je tajna koju otkrivamo uz proglašenje imena pobjednice.