Tridesetak okupljenih žena tako je imalo mogućnost isprobati nove proizvode za njegu lica i tijela te proizvode za anti-age tretmane koji uz pomoć napredne tehnologije dubinski čiste, potiču obnovu kože, jačaju tonus mišića i potiču proizvodnju kolagena.
Uz javnosti već poznate beauty brendove Smoothskin, TRIpollar, NuFACE, STYLPRO, SILK'N, FRAICHER PARIS koji njeguju ljepotu lica i tijela te vlastiti brend ROX N' ROLL, Rox Beauty je svoju ponudu obogatio američkim brendom beauty uređaja PMD.
PR (Foto: PR)
Dame su se posebno oduševile PMD Microderm Pro Elite uređajem, trenutno najnaprednijem uređaju za mikro dermoabraziju lica i tijela na tržištu. Jednako tako njihovu je pažnju zaokupio PMD Clean Pro uređaj, čistač lica s dragim kamenom obsidijanom koji utjelovljuje Sonic Glow i Active Warmth tehnologiju za najbolji učinak čišćenja pora (čak 7000 vibracija u minuti) te omogućuje dubinsko prodiranje njege uz pomoć topline koju provodi kamen obsidijan.
Novo ruho anti-age tretmana lica radiofrekvecnijom dobio je TRIpollar u novom proizvodu naziva Desire. Dodat ćemo samo nomen est omen, da želimo ga svi!
Voditeljica PR-a Tajana Knez naglasila je kako iza svakog proizvoda stoji Rox Beauty tim, vođen ciljem da ljepotu učini dostupnom svakoj ženi, jer ljepota je važan dio zdravlja kako fizičkoga tako emotivnog i mentalnog.
PR (Foto: PR)
Također je najavila veliki regionalni događaj ROX BEAUTY BATTLE koji će se drugu godinu zaredom održati u svibnju. Rox Beauty Battle okuplja influenserske snage iz Hrvatske, Srbije, BiH te Slovenije, a za više detalja o ovom događaju pratite njihove društvene mreže.
Influenserica i make-up artistica Ana Ude osvojila je nagradno iznenađenje, a svi posjetitelji na poklon su dobili Rox Beauty proizvode.
PR (Foto: PR)