Fenomen clean beauty prvo je nastao u sjevernim zemljama; Skandinavci su oduvijek bili predvodnici u odgovornosti za okoliš i recikliranju. Danas žene sve češće primjećuju da njihova koža postaje ranjiva. U potrazi su za proizvodima koji vode računa o epidermi i dijele njihovu brigu o okolišu.
Priroda je u središtu vrijednosti ovog brenda već od njegovog osnivanja 1968. godine. Danas se taj stav odražava u nizu "prioriteta" koji pridonose zaštiti našeg planeta. S ekološki prihvatljivim formulama na bazi prirodnih sastojaka, koje su koncentrirane kako bi se ograničila količina potrebne ambalaže, proizvodi ovog brenda, koji se nikada ne testiraju na životinjama, vode računa o okolišu.
Fenomen clean beauty prvo je nastao u sjevernim zemljama; Skandinavci su oduvijek bili predvodnici u odgovornosti za okoliš i recikliranju. Danas žene sve češće primjećuju da njihova koža postaje ranjiva. U potrazi su za proizvodima koji vode računa o epidermi i dijele njihovu brigu o okolišu.
Kad god je to moguće, Leonor Greyl nastoji očuvati zemlju i prirodna bogatstva do kojih iznimno drži.
Jedan od prioriteta bremda Leonor Greyl je smanjiti koliko je moguće sve što je namijenjeno bacanju, a da se ono što ostane može reciklirati…
Bočice, kao i kartonske kutijice proizvoda Leonor Greyl izrađeni su od PET ambalaže, jednog od pet materijala koje reciklira Eco Emballage. Štoviše, brand je nakon 2015. prestao proizvoditi plastične vrećice i zamijenio ih ekološkim papirnatim vrećicama.
Leonor Greyl (Foto: Zadovoljna.hr)
Najnoviji partnerski odnos sklopljen s udrugom La Collecte du Coiffeur također je dio te posvećenosti, jer će se neka pakiranja, upotrebljiva za proizvodnju energije (kao tube za boju i aerosoli) moći ukloniti u skladu sa sadašnjim standardima zaštite okoliša.
Caroline Greyl posebno obraća pažnju načinima kako svakodnevno pridonositi zaštiti našeg planeta. Zato ona u posljednjih nekoliko godina sponzorski podržava udrugu The Sea Cleaners, čija je misija izgraditi katamaran Manta, koji može prikupiti više od 100 tona plastike po jednom isplovljavanju. Tako prikupljeni otpad će se reciklirati i / ili prenamijeniti. Za svaki prodani proizvod u svojoj online trgovini, Leonor Greyl ovoj organizaciji donira 1 €.
Kao nastavak svoje filozofije, Leonor Greyl također već niz godina sponzorira ekološki pčelinjak, zahvaljujući udruzi Un Toit pour les Abeilles. Pružajući utočište pčelama, obitelj Greyl s ponosom preuzima aktivnu ulogu u zaštiti ove ugrožene vrste, a time i oprašivanja biljaka te očuvanju biološke raznolikosti. Pčele nam zahvaljuju na svoj način: proizvodeći ukusni med od lavande, koji podsjeća na onaj dragocjeni zlatni eliksir koji ulazi u sastav Shampooing au Miel.
Kad god je to moguće, Leonor Greyl nastoji očuvati zemlju i prirodna bogatstva do kojih iznimno drži.
Jednako kao i njegov tast i prethodnik Jean-Marie Greyl, direktor istraživanja i razvoja David Brooks u svojim formulacijama u najvećoj mogućoj mjeri koristi prirodne sastojke, po mogućnosti iz biološkog uzgoja, vodeći računa o sljedivosti njihovih sastavnih dijelova.
Kvaliteta proizvoda koje izrađujemo nam je prioritet, pojašnjava Caroline Greyl, predsjednica tvrtke. Budući da su oni Made in France, osiguravamo strogu kontrolu proizvoda i sigurnost za potrošače.
Brend se oduvijek ponosio svojom posvećenošću kvaliteti, kako u odabiru sastojaka i biljaka, tako i u izradi svojih formula. Leonor Greyl odabire sirovine iz cijelog svijeta, s naglaskom na kvalitetu: doista, njegovi dobavljači jamče izbor i sljedivost sirovina pomoću fizikalno-kemijske analize.
Leonor Greyl (Foto: Zadovoljna.hr)