Sushi je najpoznatije japansko jelo u kojem uživaju gurmani diljem svijeta, a riječ je o usoljenoj ribi u riži. Zbog posebnog načina pripreme odnosno obrade sirovog mesa ribe sushi je nekvarljiv i sadrži svega 150 kalorija

 Moskva je grad u kojem je ova delicija i više nego popularna, a brojni rusi gotovo svakodnevno uživaju u ukusnim smotuljcima. Sushi se može pripremiti na više stotina načina, a vole ga svi, posebno oni koji paze na kilograme jer jedna porcija ima svega 150 kalorija što znači da se možete najesti i pritom skinuti i pokoji kilogram.

Osim ribe i riže koji su glavni sastojci u suši se može kombinirati s različitim povrćem i namazima pa čak i sa slatkom rižom.

>> Sushi: Elegantan zalogaj koji ćete zavoljeti

Što je to tako posebno u sushiju da je postao omiljeni gablec na zapadu? Odgovor glasi savršen spoj japanske estetike, perfekcionizma u pripremi, sitosti, ali i osjećaja lakoće nakon konzumiranja čime je postao najzdravija fast food namirnica.

Želite li i vi pripremiti svoj sushi isprobajte ovaj recept i dobar tek!

Što vam je potrebno:
- mali podmetač od bambusa za motanje
- riža za sushi (koja bi se mogla zamijeniti i običnom rižom, ali kratkog zrna)
- rižin ocat
- Nori alge (najjednostavnije je kupiti već popržene)
- bijeli šećer
- dimljeni losos (ili neka sirova jako svježa riba)
- wasabi pasta (jarko zelena ljuta pasta koja se dobiva od jedne vrste hrena)
- sojin umak
- ukiseljeni đumbir

Priprema riže:
400 g riže za sushi
3 šalice vode
Žličica soli
Žličica šećera
3-4 žlice rižinog octa

1) Rižu skuhajte prema uputama na pakiranju, tj. prvo je dobro isperite u hladnoj vodi i to nekoliko puta sve dok se sav škrob s nje ne ispere tj. dok voda ne postane bistra. Stavite rižu kuhati u manje vode nego inače, kuhajte je poklopljenu povremeno miješajući.

2) Kad se skuhala, dodajte joj sol i šećer rastopljene u rižinom octu i miješajte dok se ne ohladi da se ne stvore grudice.

3) Uzmite podložak od bambusa, na njega stavite jednu algu. Mokrim rukama (tako vam se riža neće lijepiti za prste) rasporedite ravnomjerno malo riže po cijeloj površini alge (na kraju daljem od sebe ostavite malo prazno).

4) Na kraj bliži sebi stavite željeni dodatak (ribu, povrće itd.), premažite s vrlo malo wasabija pa zarolajte uz pomoć podloška od bambusa pazeći da alga ne pukne. Ako se zadnji kraj alge ne zalijepi sam od sebe, blago ga navlažite vodom pa onda zalijepite.

5) Režite rolice na šnite debljine cca 2 cm. Poslužite uz sojin umak, ukiseljeni đumbir i wasabi.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju