Čak 96 posto hrvatskih kućanstava je kupilo čokoladu, a čak tri četvrtine njih je kupilo čokoladu za kuhanje.
Čokolada, a pogotovo tamna u koju spada i čokolada za kuhanje, je izvor različitih kemijskih spojeva od kojih neki djeluju na središnji živčani sustav te potiču lučenje hormona koji izaziva osjećaj sreće i zadovoljstva.
Stoga činjenica kako je u proteklih godinu dana 6 posto kupaca više nego lani odlučilo kupiti čokoladu za kuhanje može značiti kako su Hrvati ove godine zadovoljniji narod.
>> Čokolada i piva: Seksi kombinacija za vas i njega
>> Crna čokolada sjajna protiv stresa
No, prema istraživanju GfK Panela koje je i predstavilo povećan broj kupnje čokolade, razlog za povećanu kupnju čokolade za kuhanje može biti i trenutna gospodarska kriza.
'Vrlo je vjerojatno da su pod utjecajem smanjene osobne potrošnje hrvatski građani kolače iz slastičarnica zamijenili onima iz kućne radinosti', stoji u objašnjenju GfK Panela koji kaže kako su kupci ostali vjerni hrvatskoj čokoladi koja je zadržala prednost nad 'stranim' čokoladama.