Osnovala ga je Cinzia Maag 2013. godine sa svojim sinovima Danilom i Alessiom, u želji da proizvodi luksuznu obuću i odjeću od organskih i održivih materijala.
Njihov fokus su zimski komad, a to se očituje i u samom nazivu brenda koji je zapravo složenica dvije riječi iz inuitskog jezika. Inu (privlačno) i ikii (hladno) zajedno tvore izraz ljepota hladnoće. To je ujedno i filozofija kojom se kroz svoj dizajn vode vlasnici brenda - lansiranje lijepih komada za hladno vrijeme.
Popularne gležnjače u street style izdanju sa zagrebačke špice (Foto: Josip Moler/Cropix)
Dosad su lansirali razne modele obuće, a damama sa zagrebačke špice posebno su se svidjele njihove gležnjače. Jedna mlada ljepotica za sebe je odabrala model u maslinastoj nijansi zelene boje koji se sjajno uklopio u kombinaciju sastavljenu od svijetlih hlača, crne dolčevite, kožnatog sako u crnoj boji i efektne zelene torbice.
Gležnjače brenda Inuikii (Foto: Inuikii)
Mnogi su zaključili kako vizualno podsjećaju na jedan model koji je godinama bio pravi hit i na našim ulicama. To su čizmice dizajnerice Isabel Marant pod nazivom Nowles.
Gležnjače Nowles brenda Isabel Marant na zagrebačkoj špici (Foto: Cropix/Josip Moler/Isabel Marant)
Sličnost je očita jer su u pitanju gležnjače ravnih potplata, gotovo iste visine i s vrlo sličnim načinom vezanja. Najlakše ih je razlikovati po broju metalnih elemenata za vezice jer model Nowles ima pet sa svake strane, a Inuikii modeli tri.
Gležnjače brenda Inuikii na zagrebačkoj špici (Foto: Cropix/Josip Moler/Inuikii)