Prvi Guccijev miris u potpunosti razvijen pod kreativnim nadzorom Alessandra Michele mirisna je preslika filozofije koja trenutno prevladava u Guccijevoj modnoj kući. Gucci Bloom slavi autentičnost, vitalnost i raznolikost žene za koju stvara te onih koji se pronalaze u toj viziji

Tvorac svakog dijela mirisa Alessandro Michele osmislio je Gucci Bloom kao bogatstvo života i snage u svakoj noti mirisa, njegovu sanjivu kampanju te nekonvencionalan dizajn.

Miris
Stvoren od strane Alberta Morillasa pod direktorskom palicom Alessandra Michele, miris je osmišljen da se otvara poput svoga imena. Kreativni direktor zamislio je miris kao bogati vrt pun različitog cvijeća te opojnih mirisa.

Kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele, zamislio je Gucci Bloom kao bogat vrt pun različitog cvijeća

Autentičnost je osmišljena visoko koncetriranim prirodnim sastojcima. Note cvatu kao koncetracija cvijeća, jedinstven izričaj u svijetu sastojaka koji donosi novo olfaktorno iskustvo.

Prirodna tuberoza iz Indije povezana je s jasminom. Ekstrakt pupa jasmina dobiven je dosad nekorištenom metodom ekstrakcije, koja spaja prirodne odlike jasmina i njegovih molekula da ostavi osjećaj svježega mirisa na koži. Gucci Bloom također sadrži note još jednog cvijeta koji se prvi puta koristi u svijetu mirisa – Rangoon Creeper. Otkriven u južnoj Indiji, Rangoon Creeper utjelovljuje koncept i ime mirisa, mijenja boje od bijele u početku koja prelazi na ružičastu te na kraju u crvenu boju kada procvjeta.

Dizajn
Tragač za ljepotom Alessandro Michele osmislio je bočicu i pakiranje koje utjelovljuje duh mirisa koji je u počast raznolikosti žena.

Bočica nije dizajnirana ženstveno zato da zavede muškarce, nego da ide ukorak sa ženom koja nosi taj miris. Retro i nježna zbog svoje boje, sa čistim, vitkim linijama te nije od prozirnoga stakla – lakirana je i podsjeća na porculan, jedan od mojih najdražih materijala, kaže Michele.

Starinske ružičaste note sjenčaju četvrtastu lakiranu bočicu na kojoj je Guccijev logo izrezbaren i uokviren u crnoj boji. Na vanjskom pakiranju prevladava motiv Herbariuma, crveno-bijeli uzorak lišća, grančica trešnje te cvjetova uokvirenih u crnome.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju