Guglajte za više detalja jer je priča komplicirana i previše bismo redaka potrošili na tinejdžerske analize tko je kada bio s kim te tko je koga i komu ukrao.
Rijetko tko je vjerovao da će Rhode, još jedan celebrity brend u nizu, postići golem uspjeh. Lansiranje bilo čega u pandemijskom razdoblju bio je rizik, bez obzira na to jeste li mali poduzetnik ili slavna nepo beba s odličnim zaleđem, ali Hailey se usudila i preko noći pronašla svoju nišu u beauty industriji.
Za to je zaslužan mudar pristup lansiranju proizvoda. Rhode nas nije odmah zatrpao gomilom linija, za početak su izbacili samo tri osnovna proizvoda. Hailey je znala što žene žele – dobru hidrataciju i obnovu kožne barijere.
Nismo blesave, znamo da je za fantastičan izgled njezine kože zaslužna i genetika i skupocjeni kozmetički tretmani, ali Hailey se toliko simpatično i revno trackala vlastitim proizvodima u procesu promocije Rhodea da su joj povjerovale i generacije koje nisu imale pojma tko je ona.
Hailey postaje jači brend od Justina
Njezini proizvodi uspjeli su doći i do ljudi koje zanima isključivo njega kože i koji nisu previše upoznati s njezinim privatnim životom. Važno je ovo naglasiti upravo zato što se uspjeh Rhodea ubrzo počeo pripisivati snazi njezina, tj. muževa prezimena. Tko želi vjerovati da je u prvih 11 dana prodaje premašila 10 milijuna dolara dobiti samo zato što je s Bieberom, vjerovat će u to i dalje, ali 100 000 tisuća ljudi na listi čekanja za hidratantni fluid teško mogu biti samo posljedica udaje.
Tiha i suptilna Hailey jednostavno je postala solo brend jači od Biebera, barem kada je u pitanju poduzetništvo i beauty scena. Skincare girlies, kako se tepa mladim djevojkama opsjednutim njegom kože, obožavaju obećavajuće novitete i žele ih imati prve. Privukla ih je Hailey svojom blistavom kožom i jednostavnim pristupom, a ne njezin ogorčeni suprug u teškoj krizi identiteta koji nije pokazao previše ponosa kada je objavljeno da je e.l.f. Beauty kupio Rhode za nevjerojatnih milijardu dolara.
Hailey je u teoriji prodala brend za milijardu dolara, ali u praksi je postala samo milijunašica s otprilike 600 milijuna dolara dobiti u kešu i dionicama te je u ovom trenutku definitivno bogatija od Justina koji je dužan na sve strane.
Kamo će s tolikom lovom? Pomoći će suprugu, naravno. Justinov modni brend Skylrk osnovan 2023. godine još uvijek čeka službeno lansiranje i definitivno treba financijsku injekciju, ali i magičan dodir Hailey Bieber koja će se sada posvetiti i ovoj investiciji.
I sigurno će to napraviti s puno više entuzijazma od Justina, koji je sve češće meta kritika zbog riječi upućenih svojoj uspješnoj supruzi. Tek što je objavljeno da će se Hailey naći na naslovnici ljetnog izdanja Voguea, i to prvoj solo naslovnici slavnog magazina (dijelila ju je s Justinom 2019. godine), on se dohvatio Instagrama i počastio je.
Ovo me podsjetilo na to kako smo Hailey i ja imali veliku svađu. Rekao sam joj da nikad neće biti na naslovnici Voguea. Znam, toliko zlobno. Iz nekog razloga osjetio sam se omalovaženo. Mislio sam da se moram osvetiti. Mislim da, kako postajemo zreliji, shvaćamo da ničemu ne pomažemo osvećujući se. Iskreno, samo prolongiramo ono što stvarno želimo, a to je intimnost i povezanost. I zato, bebo, sve već znaš, ali oprosti mi što sam rekao da nikad nećeš dobiti naslovnicu Voguea jer sam očito, nažalost, bio u krivu, napisao je.
Zatim izbrisao i editirao nakon snažnih reakcija javnosti, a posebno žena koje su itekako bile trigerirane ovim uvijenim pokušajem potpore u kojem se skriva cijeli spektar kompleksa. Hailey ih možda još ne zna prepoznati ili to odbija, očekivano za djevojku koja se s 21 udala za problematičnu ljubav svog života.
Hailey na velika vrata izlazi iz Justinove sjene u koju ju je potjerao on sam, ali i njegov toksičan fandom, nesvjestan očitih mana svog miljenika. Nije to morala, ali odavno je dokazala da nije gold diggerica, a sada postaje i Justinova financijska spasiteljica. Red je da to priznaju i oni koji su je podcijenili.