Ples omogućava vitalnost, daje snagu, dobro utječe na držanje, a neki vjeruju da plesači čak i žive dulje. Veliku ulogu igra i pravilna prehrana, stoga smo Helenu Janjušević i Marka Mrkića upitali da s nama podijele svoje prehrambene navike.

 

Jelovnik plesača sastoji se od raznolikih namirnica koje mu omogućuju kvalitetne treninge te naposljetku izvedbu plesa. Bilo bi poželjno da bude više obroka dnevno koji sadrže sve nutrijente koji su potrebni za naporne treninge, objašnjava nam Helena te napominje kako bi program prehrane trebao biti individualan s obzirom na to da svako tijelo različito reagira na namirnice. Stoga je potrebno uvidjeti koja hrana najbolje održava energiju.

 

DORUČAK

Doručak je obrok koji se ne propušta, njime pokrećemo metabolizam i osiguravamo potrebnu energiju. Helena i Marko doručak ne preskaču, a čini se kako dan oboje započinju istim podizačem energije – Lino Nutri Balanceom. Ovaj plesni dvojac u prehranu je uključio cjelovitim žitaricama obogaćene Nutri Balance proizvode Chiju, koja sadrži vitamine B skupine, vitamin C, jabuku, cimet i chiju, a ujedno je i izvor proteina i vlakana, te Oats koji je zbog balansa vitalnosti i izdržljivosti idealan za plesače. Također je izvor proteina i vlakana, a uz dodatak tamne čokolade i zobi, sadrži vitamine B skupine i kalcij.

Lino Nutri Balance dolazi u dvije varijente: Chia i Oats
Lino Nutri Balance dolazi u dvije varijente: Chia i Oats Foto: PR

Osim Nutri Balancea, Marko voli pojesti jaja sa šunkom i sirom, a u doručke često uključi sir i banane.

 

RUČAK

Helena za ručak bira oslić s blitvom i integralnim kruhom, a izbjegava sve prerađeno i konzervirano. Pokušavam jesti što prirodniju i nezačinjenu hranu jer moje tijelo funkcionira najbolje na taj način. Većinu mog dnevnog menija svakako čine povrće i riba, dok meso izbjegavam, osim ako znam da je domaće. Ugljikohidrate kao što su tjestenina i riža pokušavam zamijeniti s kus-kusom ili bulgurom, kaže nam Helena i priznaje da svako toliko pojede sladoled ili čokoladu.

S obzirom na trenutačne obveze i napore, Marko za ručak pojede sve što mu dođe pod ruku. Ako ručak jedem doma kod svojih, on bude obilan i za poželjeti s obzirom na to da mi roditelji super kuhaju. Ako nisam doma, često s Anteom jedem vani po restoranima, nekad to bude salata s piletinom, nekad burger, a ponekad i nešto jušno. Nedavno sam zavolio sushi pa nam je to nova opcija, objašnjava Marko, koji svake godine pokušava jesti što manje slatkoga.

 

VEČERA

Helena za večeru jede kombinaciju različitih salata s mozarellom i sjemenkama te priznaje da tu obožava kombinaciju i da bi je mogla jesti svaki dan.

Marku je večera ipak nešto jači obrok. Ako treniram, večera mi je isto tako ozbiljan obrok. Ako nisam u treningu, bude nešto lakša. Narežem si više vrsta sira na kockice s krekerima, popijem čašu vina i glumim Francuza, kaže Marko.

 

Za vjetar u leđa, nikako ne propustite doručak pa čak ni onda kada vam se čini da nemate vremena. Uz Lino Nutri Balance zdrav i bogat obrok moguć je u svakom trenutku.