Brazilke se tuširaju u prosjeku 12 puta tjedno, a kosu operu četiri puta tjedno; Kolumbijke odlaze pod tuš osam ili devet puta tjedno, Japanke ne koriste sapune niti ikakve pjenušave kupke, Korejke obavezno odlaze na piling i u saune, Španjolke vole bakine proizvode…

 Najviše pažnje higijeni tijela poklanjaju žene u Latinskoj Americi. Razlog je možda vruća klima. O tome, pak najmanje vode brigu, prema istraživanju Euromonitora, u Kini i Velikoj Britaniji, gdje se tuširaju u prosjeku pet puta tjedno, a kosu peru dva do tri puta u sedam dana. Kineskinje vole i redovite pilinge, a Japanke maske za lice.

Japanke zato imaju jedinstven ritual tuširanja. Počinje na klupi pod tušem, slijedi pranje sapunom, a tek na kraju opuštajuća kupka, no ne s puno pjene i mjehurića. Slično je i u Dubaiju i Abu Dhabiju, gdje žene obožavaju piling za tijelo i rado odlaze u saune i javna kupališta. Žene u Gvineji obožavaju prirodne proizvode pa se peru crnim sapunom i koriste prirodni shea maslac i kokosovo ulje. Šveđanke obožavaju ulja za tijelo i solarij, a one u Velikoj Britaniji, pod utjecajem Alexe Chug i njezina looka prljave kose, znatno rjeđe peru kosu, u prosjeku svaka tri ili četiri dana.

Promatrajući globalna istraživanja, žene se tuširaju češće nego muškarci. Izuzetak su Sjedinjene Američke Države. U Hrvatskoj se, pak, dvije trećine građana tušira svaki dan, a četvrtina nekoliko puta tjedno. Više nego prosječan Europljanin. Za pranje tijela najčešće koristimo šampon, a potom i gel za tuširanje.

Hrvatice pri tuširanju preferiraju mediteranska ulja i što prirodnije proizvode za njegu kože. Osluškujući želje svojih korisnica, Melem je uveo novu liniju proizvoda - Melem za tuširanje. Cijela linija sadrži prirodna ulja nevena, masline i ricinusa, a dolaze i u kombinaciji s esencijalnim uljima lavande, ružmarina i kadulje. Blagodati korištenja takvih ulja su beskrajne. Ona smiruju, energiziraju, djeluju kao afrodizijak… Bogati miris koji otpuštaju pod tušem djeluje kao aromaterapija, a na koži ostavljaju blagi trag. Upravo je aromatična kupka nešto što pruža izniman užitak, idealna za početak ili kraj radnog dana. Ona će opustiti sva osjetila i vratiti izgubljeni sklad duše i tijela. Naime, udisanje mirisa esencijalnih ulja poput onih u Melemu za tuširanje snažno djeluje na psihu, potiče pozitivne emocije i opušta cijelo tijelo. Osim toga, Melem za tuširanje ima nježnu pjenu zbog minimalnog udjela deterdženata kako ne bi isušivao kožu, a istodobno ju temeljito čisti i hrani.

PR
PR

Upravo bi takav proizvod oduševio i druge žene s Mediterana. Miris lavande, ružmarina i kadulje pod tušem.

Talijanke prati glas pravih "čistunki". Kažu da je svakodnevno tuširanje obavezno. Ujutro prije posla i kad se s njega vrate, a po mogućnosti još i prije spavanja. No, radije će odabrati brzinsko tuširanje nego dugu kupku u kadi te, kao i Hrvatice, dati prednost tekućem sredstvu za tuširanje prije tvrdog sapuna. Ipak, kako je ne bi oštetile, kosu peru svaki drugi dan. Slično razmišljaju i Francuskinje, čiji stil i života i odijevanja svi obožavamo. Kupke su, po njima, za uživanje i opuštanje, a brzinska tuširanja za svakodnevnu higijenu. A tako razmišljaju i Španjolke, koje sve više žele prirodne mirise i prirodne proizvode, nježne za kožu. No, većina istraživanja pokazuje da se ljudi globalno kupaju, ako ne svakodnevno, onda najmanje svaki drugi dan, a kosu peru barem dva puta tjedno.