PR
PR
Moda & ljepota

Evo kako se tuširaju žene diljem svijeta: Hrvatice vole prirodne proizvode, a Kineskinje piling

17-01-2018 Piše Sponzorirani članak
komentari

Brazilke se tuširaju u prosjeku 12 puta tjedno, a kosu operu četiri puta tjedno; Kolumbijke odlaze pod tuš osam ili devet puta tjedno, Japanke ne koriste sapune niti ikakve pjenušave kupke, Korejke obavezno odlaze na piling i u saune, Španjolke vole bakine proizvode…

 Najviše pažnje higijeni tijela poklanjaju žene u Latinskoj Americi. Razlog je možda vruća klima. O tome, pak najmanje vode brigu, prema istraživanju Euromonitora, u Kini i Velikoj Britaniji, gdje se tuširaju u prosjeku pet puta tjedno, a kosu peru dva do tri puta u sedam dana. Kineskinje vole i redovite pilinge, a Japanke maske za lice.

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Parfemi ISPLATIVA KUPOVINA Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja Doris Dragović MODEL BEZ KONKURENCIJE Ni Doris Dragović nije odoljela najpopularnijem zimskom kaputu

Japanke zato imaju jedinstven ritual tuširanja. Počinje na klupi pod tušem, slijedi pranje sapunom, a tek na kraju opuštajuća kupka, no ne s puno pjene i mjehurića. Slično je i u Dubaiju i Abu Dhabiju, gdje žene obožavaju piling za tijelo i rado odlaze u saune i javna kupališta. Žene u Gvineji obožavaju prirodne proizvode pa se peru crnim sapunom i koriste prirodni shea maslac i kokosovo ulje. Šveđanke obožavaju ulja za tijelo i solarij, a one u Velikoj Britaniji, pod utjecajem Alexe Chug i njezina looka prljave kose, znatno rjeđe peru kosu, u prosjeku svaka tri ili četiri dana.

Promatrajući globalna istraživanja, žene se tuširaju češće nego muškarci. Izuzetak su Sjedinjene Američke Države. U Hrvatskoj se, pak, dvije trećine građana tušira svaki dan, a četvrtina nekoliko puta tjedno. Više nego prosječan Europljanin. Za pranje tijela najčešće koristimo šampon, a potom i gel za tuširanje.

Hrvatice pri tuširanju preferiraju mediteranska ulja i što prirodnije proizvode za njegu kože. Osluškujući želje svojih korisnica, Melem je uveo novu liniju proizvoda - Melem za tuširanje. Cijela linija sadrži prirodna ulja nevena, masline i ricinusa, a dolaze i u kombinaciji s esencijalnim uljima lavande, ružmarina i kadulje. Blagodati korištenja takvih ulja su beskrajne. Ona smiruju, energiziraju, djeluju kao afrodizijak… Bogati miris koji otpuštaju pod tušem djeluje kao aromaterapija, a na koži ostavljaju blagi trag. Upravo je aromatična kupka nešto što pruža izniman užitak, idealna za početak ili kraj radnog dana. Ona će opustiti sva osjetila i vratiti izgubljeni sklad duše i tijela. Naime, udisanje mirisa esencijalnih ulja poput onih u Melemu za tuširanje snažno djeluje na psihu, potiče pozitivne emocije i opušta cijelo tijelo. Osim toga, Melem za tuširanje ima nježnu pjenu zbog minimalnog udjela deterdženata kako ne bi isušivao kožu, a istodobno ju temeljito čisti i hrani.

PR PR

Upravo bi takav proizvod oduševio i druge žene s Mediterana. Miris lavande, ružmarina i kadulje pod tušem.

Talijanke prati glas pravih "čistunki". Kažu da je svakodnevno tuširanje obavezno. Ujutro prije posla i kad se s njega vrate, a po mogućnosti još i prije spavanja. No, radije će odabrati brzinsko tuširanje nego dugu kupku u kadi te, kao i Hrvatice, dati prednost tekućem sredstvu za tuširanje prije tvrdog sapuna. Ipak, kako je ne bi oštetile, kosu peru svaki drugi dan. Slično razmišljaju i Francuskinje, čiji stil i života i odijevanja svi obožavamo. Kupke su, po njima, za uživanje i opuštanje, a brzinska tuširanja za svakodnevnu higijenu. A tako razmišljaju i Španjolke, koje sve više žele prirodne mirise i prirodne proizvode, nježne za kožu. No, većina istraživanja pokazuje da se ljudi globalno kupaju, ako ne svakodnevno, onda najmanje svaki drugi dan, a kosu peru barem dva puta tjedno.

 

Pročitaj još
Pročitaj još