Ugljikohidrati su izvori energije, ali i pretjeranih kilograma ako se konzumiraju u velikim količinama te bez kontrole. Pippa Middleton dokazuje da oni mogu biti osnova nečijeg jelovnika, a istovremeno ne utjecati na širinu struka


Pippa Middleton
iznimno je aktivna osoba koja se bavi trčanjem maratona, biciklizmom, jedrenjem, tenisom i drugim sportovima, pa njezin jelovnik traži veći i kontroliraniji unos kalorija u organizam nego što bi se na prvu pomislilo.

Jedem dosta smeđe riže, leće, kvinoje i slatkog krumpira, a za doručak obično uzmem zobenu kašu i tost od raženog kruha, otkrila je Pippa Middleton.

Pokušavam jesti što je moguće više cjelovitih žitarica, ugljikohidrata koji mi daju energije i barem tri obroka na dan,’ otkrila je Pippa Middleton medijima, te dodala:

Povećavam veličinu svojih porcija ovisno o tome u kojoj sam fazi treninga, jedem dosta smeđe riže, leće, kvinoje i slatkog krumpira, a za doručak obično uzmem zobenu kašu i tost od raženog kruha.’

Unatoč tome, 32 godine stara sestra vojvotkinje od Cambridgea priznaje da nije pretjerano izbirljiva kada je hrana u pitanju, s obzirom da uživa u širokoj lepezi namirnica.



Tjedan prije nekog sportskog događanja počinjem se pitati jedem li dovoljno hranjivih tvari, pa iz jelovnika izbacim sav alkohol, rafinirani šećer i procesuiranu hranu.’

Kada ne trenira, dopusti si i kakav grješan zalogaj poput čipsa, čokolade i pokoje čaše crnog vina. No uglavnom živi s vjerovanjem da je umjerenost u svim stvarima jamstvo zdravog života.

Znam da ako svakoga tjedna ubacim tri do pet treninga, bez ozbira je li riječ o polusatnom joggingu, jednosatnoj šetnji ili teniskom meču, da ću se osjećati bolje, imati više energije, bolje spavati i probavljati hranu, pa se trudim da vježbanje bude moj prioritet bez obzira na to koliko imala posla,’ zaključuje Pippa Middleton.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju