Nakon niza suradnji s prestižnim kreatorima poput Stellle McCartney, Viktor & Rolfa, Karl Lagerfelda, ali i Madonne..., švedski brand H&M pojačat će svoju prodaju legendarnim chooicama.
Kolekcija torbi, štikli, gležnjača, sandala s visokom i niskom potpeticom u prodaji će se naći već od studenog, točnije od 14. 11 kada će biti puštena nova Jimmy Choo kolekcija za H&M.
Cijene artikala s potpisom Jimmyja Chooa kretat će se između 40 i 200 eura što, iako se može doimati skupo, zaista nije mnogo u odnosu na 'prave' cijene cipela i torbi s potpisom Chooa.
- Osjećamo se privilegirano što smo među modnim velikanima koji su ostvarili uspješne suradnje sa tvrtkom H&M i što ćemo dizajnirati kolekciju za modno osvještenu, urbanu ženu, a uključit ćemo i nekoliko dobrih komada i za muškarce, kazala je Tamara Mellon predsjednica tvrtke.