Anita McKey je medicinska sestra iz Sydneya koja je postala fitness inspiracija mnogim ženama nakon što se fotografija njezinog tijela prije mršavljenja i nakon dijete pojavila na nekoliko fitness blogova. Zanimljivo, od gubitka kilograma njoj su oduvijek bile važnije neke druge stvari

1. Nemojte se koncentrirati na brojke
Lijepu Australku Anitu McKey najčešće pitaju koliko joj je trebalo vremena da izgubiš 35 kilograma, o čemu redovito piše na svojem Instagram profilu @anitagetsfit.

Gubljenje kilograma ne bi trebalo biti ničiji fokus, a utrku uvijek dobiva polagana i sigurna metoda. Nemojte se samo opterećivati s time kako ćete izgubiti kilograme, radije usmjerite pozornost na vlastito zdravlje, fitness i građenje zdravih navika.

Usporite i zaljubit ćete se u sam proces. Ako se pak odlučite za neku drastičnu metodu mršavljenja, mrzit ćete svaku sekundu.

Njoj je za transformaciju tijela i životnih navika bilo potrebno oko godinu dana. U tom periodu počela jesti zdravu hranu punu cjelovitih žitarica, nemasnih bjelančevina i zdravih masnoća.

Uz to je redovito posjećivala teretanu, trčala, radila kardio vježbe i počela dizati utege kako bi ojačala tijelo i povećala svoju snagu.


2. Planirajte obroke unaprijed

Anita je medicinska sestra s prenatrpanim rasporedom, pa nema vremena svaki dan pripremati hranu. Umjesto toga planira tjedne menije koje radi odjednom, pohranjuje u zamrzivač i nosi sa sobom kuda god ide.

Osim zdravih ručkova i večera, samostalno priprema i zdrave energetske pločice od zobi, orašastih plodova i voća, a sa svojim obožavateljima dijeli brze recepte za ove ukusne zalogajčiće.

Samostalna priprema hrane je najbolji način da budete svjesni što se nalazi u vašem obroku, ali i koje ćete sve nutrijente unijeti u organizam,’ ističe medicinska sestra iz Sydneya.

Na njenom jelovniku nalazi se mnogo zdravih masnoća i bjelančevina u obliku avokada, ribe i piletine. Tanjur je uvijek obojen različitim vrstama povrća, a ne odriče se ni slatkih zalogaja.

Napravila sam palačinke od zelenog proteinskog praška koje je bogato mikronutrijentima poput bjelančevina, prehrambenih vlakana i antioksidanata,’ pohvalila se lijepa Australka na svojem Instagram profilu.

3. Bilježite svoj napredak

Da biste (p)ostali motivirani za slijeđenje novih pravila prehrane i vježbanja najbolje je fotografski bilježiti svoj napredak. Na taj način uvijek ćete znati kako ste počeli i koliko ste napredovali u međuvremenu.


Fotografija s lijeva nije moja najveća težina. Tako mi je teško naći fotografiju kada sam bila deblja, jer sam izbjegavala fotografiranje pod svaku cijenu. Ostala sam prikraćena za toliko uspomena s obitelji i prijateljima jer sam bila nesigurna u svoje tijelo.

Ako tek započinjete svoje putovanje, fotografirajte se. Možda vam se neće svidjeti prizor (nemojte biti prestrogi prema sebi), ali znajte da ćete imati loših dana čak i kada ostvarite svoje ciljeve.

Tih dana možda ćete se uspoređivati s profesionalnim fitness trenericama i kada nećete vidjeti svoj napredak. Tada je pravo vrijeme da izvadite stare fotografije i ponovo se uvjerite kakva ste kraljica.’ zaključuje Anita Mckey.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju