Na promotivnim fotografijama glazbena zvijezda Kylie Minogue pokazala je da donji veš ne mora biti čipkast, mrežast, od svile ili satena niti push-up da bi žena u njemu izgledala seksi i privlačno.
Slavna džepna Venera u kampanji brenda Sloggi nazvanoj 'Ever New' (Uvijek novo) nosi najjednostavnije pamučne gaćice i grudnjake u bijeloj, crnoj, plavoj i boji maline i dokazuje da najudobnije donje rublje može biti i maksimalno seksi.
Naročito kada ga reklamira 47-godišnjakinja kojoj bi na fantastičnom tijelu pozavidjele i dvostruko mlađe.
Slavna 47-godišnjakinja maksimalno seksi u najobičnijem donjem vešu

Slika nije dostupna
Izgledati sa 47 godina toliko dobro da možeš reklamirati i najobičnije donje rublje za svaku je pohvalu. Upravo je to uspjelo pjevačici Kylie Minogue, zaštitnom licu nove kampanje brenda donjeg rublja