Konferencija je otvorena panel diskusijom 'Kako do vrha' na kojoj su sudjelovali Dijana Hrastović, članica uprave Zagrebačke banke, Ivana Marković članica uprave kompanije Vipnet, Ivana Galić, direktorica marketinga i komunikacija Nove TV te Nataša Đukanović, direktorica marketinga kompanije .ME Domain. Raspravljalo se o iskustvima i stavovima vezanim za napredovanje žena u digitalnoj industriji što uključuje i pitanje plaća i pozicija, a sudionice su se složile kako se žene trebaju više boriti, poput muškaraca i naučiti ne osuđivati jedna drugu. Kao jedan od većih problema istaknuta je i potplaćenost žena.
Konferencija je nastavljena razgovorom s Ivanom Šoljan, članicom uprave IN2 koja je istaknula kako je problem žena u poslovnim sredinama skromnost, a iz njenog iskustva, na spomen promaknuća većina žena reagira na sličan način: 'Da, može, iako nisam sigurna mogu li ja to!'
Na konferenciji je nastupila i mlada Elizabeta Novaković, poduzetnica i autorica Acro planera, koja se posebno dotaknula pitanja mentorstva koje joj je pomoglo u poslovnom uspjehu. Mentorstvo je važan dio programa Digitalni karanfili predstavljenog na konferenciji, a povodom kojeg su se povezivali mentori i mentorice s osobama koje žele biti mentorirane u poslu.
70 posto žena se nije susrelo s negativnim konotacijama od strane muškaraca
Sudionice posljednjeg panela večeri, pod nazivom 'Definicija uspjeha kroz mentorstvo', smatraju kako se borbenost i ponašanje poput muškaraca u poslovanju često zamjera ženama, pogotovo ako otvoreno kažu što žele i hoće. Sudionice panela Lana Bendeković Rosandić, direktorica marketinške agencije Alert, Antonija Bilić Arar, country managerica startupa BlaBlaCar, Ivana Marić iz inicijative Women in Andria, Ida Pandur, osnivačica i direktorica agencije ENTG te Ivana Grbavac iz kompanije Google Adriatics, priznale su kako žene često pate od 'sindroma uljeza' i misle da nisu dovoljno dobre niti sposobne za posao koji obavljaju te da su im se dobre stvari dogodile slučajno, što je svakako jedan od stavova u društvu koji se treba mijenjati.
Na konferenciji su također predstavljeni i rezultati istraživanja provedenog na 400 žena od kojih se 220 nalazi na vodećim pozicijama u svojim kompanijama, nastalog u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta Hendal, koje je pokazalo kako žene u ICT sektoru imaju 30 posto manje plaće od muškaraca. 70 posto žena se nije susrelo s negativnim konotacijama od strane muškaraca.Žene u ICT sektoru imaju 30 posto manje plaće od muškaraca
'Čitava ICT industrija u posljednja je dva desetljeća imala golem utjecaj na živote ljudi, pritom potpuno promijenivši paradigmu komuniciranja. Imajući na umu koliko je ICT dinamična industrija i brzo se razvija, očekivali bismo veću razinu rodne jednakosti. Ali i danas je čest slučaj da djevojke koje odlučuju o svom fakultetskom obrazovanju, još uvijek izbjegavaju tehnička zanimanja jer ih smatraju tipično muškima.
Dokaz tome je i podatak da na EU razini samo 29 od 1000 ženskih diplomanata ima diplomu iz područja ICT-a, a kompanije s kvalitetnom rodnom jednakošću imaju 45 posto više šanse povećati svoj tržišni udio. Upravo zbog ovakvih podataka moramo iskoristiti svaku priliku kako bismo jačali svijest javnosti, a ovu konferenciju doživljavam kao kvalitetnu platformu za postizanje tog cilja.' – izjavila je Ivana Marković članica uprave kompanije Vipnet.
Konferenciju Ladies od New Business organizirao je tehnološki online magazin Netokracija uz pomoć brojnih partnera uz podršku Predsjednice Republike Hrvatske, Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske te US Commercial Service-a.