Eva Herzigova za wonderbra? Polugoli Beckham za donje rublje? Ukoliko se prihvate odredbe izvješća Odbora za ženska prava koje je usvojio Europski parlament, reklamama koje koriste seks ili ženu kao objekt, mogao bi doći kraj

One su nas zabavljale, možda ljutile, nasmijavale, a ponekad nas i natjerale da nešto kupimo. No, svemu tome možda dođe kraj -  ako tako odluči Bruxellesu. Naime, u zemljama EU-a mogle bi se zabraniti reklamne kampanje koje proizvode prodaju koristeći seksepil ili seks u bilo kojem obliku, kao i one koje žene koriste kao objekt.

Poput onoga za wonderbra koji je reklamirala Eva Herzigova uz riječi ‘Hello boys’ ili kampanja Calvina Kleina… Dojam je kako bi se mogla promijeniti narav čitave reklamne industrije, jer seks danas prodaje sve. 

Nova pravila o seksizmu i nejednakosti navedena su u izvješću Odbora za ženska prava Europske unije koji je usvojio je Europski parlament. Dakle, ozbiljno - odbor želi zaustaviti sve vrste reklama koji promoviraju žene kao seksualne objekte iobjekte općenito, ali i muškarce. 

Polugoli Beckham kao model za Armanija? Ne. Žena u reklami u ulozi domaćice? Pa mogla bi se protumačiti kao seksistička. Raznorazne reklame za parfeme, sredstva za čišćenje, automobilsku industriju, muški antiperspirant… pa sve bi se to moglo zakopati u neku veliku reklamnu ropotarnicu. 

Ipak, još uvijek se postavlja pitanja praktičnosti primjene takvih pravila, granice i kriterija za određivanje tih granica. Dotada, uživajte u prizorima. 


Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju