Prestižni modni magazin Vogue je diljem svijeta organizirao event pod nazivom Vogue's Fashion Night Out te šopingholičarima približio čari kupovine, omogućio druženja s poznatim dizajnerima i održao radionice za posjetitelje

U dvanaest svjetskih metropola među kojima su New York, London, Pariz, Rim i Madrid sinoć je održana noć posebnih iznenađenja u trgovačkim centrima.

Pod pokroviteljstvom Voguea posjetitelji su uživali u modnim radionicama, upijali savjete najpoznatijih svjetskih dizajnera i uživali u skupocjenom pjenušcu.

Prestižni modni časopis kojim upravlja zloglasna Anne Wintour potrudio se organizirati razna događanja te kupcima još više približiti svjetluclavi i skupocjeni svijet mode.

Kako bi ljude vratili u dućane, i ljudi iz organizacije upravo započetog Tjedna mode u New Yorku i Anne Wintour pokrenuli su inicijativu 'Fashion's Night Out' u sklopu koje je više od 700 dućana sa specijalnim programom poticalo ljubitelje mode da kupuju što više.

Londonsko događanje je začinila atraktivna Natalie Suliman koaj je zaštitno lice trgovina Mark&Spencer. Natalie je vlasnica poprsja čije su grudi na plakatu za grudnjake s D košaricom pokrivene svilenim grudnjakom zaslužne što je prodaja baš tog modela porasla za 163 posto.

Pronađena vlasnica najljepšeg poprsja

U vremenu između 18 i 24 sata širom svijeta mnogi su uživali u glamuroznoj kombinaciji šopinga, mode i glamura. Cijeli događaj je imao i humanitarni karakter. Prihodi od kupnje majica posebno izrađenih za tu prigodu, donirani su raznim udrugama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju