Marketinški tim Calvina Kleina oduvijek ciljeve postiže provokativnim kampanjama i to još od vremena kada je za njih snimala Kate Moss. Nakon što je u reklami za parfem Eva Mendes pokazala bradavicu, u novoj je prikazan seks u troje

Škare američkih cenzora, kada je u pitanju Calvin Klein, ne miruju. I tako mu čine uslugu. Nakon što je u rekalmi za parfem 'Secret Obsession' Evi Mendes provirila bradavica, pa je stoga i maknuta s popisa tv reklama podobnih za emitiranje, u najnovijoj reklami za traperice, troje mladih simuliraju seks u troje.

Trojac je odjeven samo u jeans, a reklama je snimljena kao da je riječ o kućnom seksi uratku što je dodatno pospješilo intrigantni učinka.

Odluka američkih cenzora je brzo pala, jer reklama je ocijenena kao potpuno nepodobna za TV. No, učinak je postignut, jer je odmah plasirana na internet, a 'slobodoumna' Europa bez cenzure će emitirati sporni reklamni uradak.

U SAD-u će se emitirati umjerena verzija u kojoj glume manekenke Natasha Poly, Anna Selezneva i Anna Jagodinska.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju