Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Hrvatice najviše kupuju stvari s potpisom

27-05-2009 Piše inMagazin/A.K.
komentari

Iako su statistike pokazivale kako Hrvati zaziru od kupovine putem Interneta, prva domaća on-line prodaja posluje odlično. Sa šest tisuća registriranih kupaca koji najviše traže proizvode s vidljivo istaknutim logom, s vremenom očekuju još bolje rezultate

U samo tri dana putem on-line šopinga Hrvatice su kupile 500 torbica s potpisom Gianfranca Ferrea.

U trendu Kolači u staklenci Suhi, sitni, prefini Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Aishwarya Rai NAJBOLJA OD NAJBOLJIH Više od 4800 čitateljica odabralo je najljepšu misicu svih vremena, čarobna je

'Sve mora imati jasan logotip, od majice do sunčanih naočala', kaže modni novinar i stilist Grgo Zečić.

Vinko Filipić, organizator Fashion.hr-a  tvrdi kako to pokazuje da su Hrvati željni dobrih brandova i kvalitetne odjeće, no ne mogu si ih priuštiti.

Opsjednutost Hrvata statusnim simbolima ne zabrinjava mladog brookera Gorana Dautovića, vlasnika stranice Private Sales.

Stranica nudi linije svjetski poznatih dizajnera i to čak 70 posto jeftinije nego u dućanima.

'Roba je namjenjena zapadnom tržištu, a svi proizvodi su povčeni iz butika, najviše iz Italije', rekao je Goran koji sada ima 6 tisuća registriranih kupaca, a do ljeta očekuje brojku od 30 tisuća kupaca!

Pročitaj još
Pročitaj još