Iako su statistike pokazivale kako Hrvati zaziru od kupovine putem Interneta, prva domaća on-line prodaja posluje odlično. Sa šest tisuća registriranih kupaca koji najviše traže proizvode s vidljivo istaknutim logom, s vremenom očekuju još bolje rezultate

U samo tri dana putem on-line šopinga Hrvatice su kupile 500 torbica s potpisom Gianfranca Ferrea.

'Sve mora imati jasan logotip, od majice do sunčanih naočala', kaže modni novinar i stilist Grgo Zečić.

Vinko Filipić, organizator Fashion.hr-a  tvrdi kako to pokazuje da su Hrvati željni dobrih brandova i kvalitetne odjeće, no ne mogu si ih priuštiti.

Opsjednutost Hrvata statusnim simbolima ne zabrinjava mladog brookera Gorana Dautovića, vlasnika stranice Private Sales.

Stranica nudi linije svjetski poznatih dizajnera i to čak 70 posto jeftinije nego u dućanima.

'Roba je namjenjena zapadnom tržištu, a svi proizvodi su povčeni iz butika, najviše iz Italije', rekao je Goran koji sada ima 6 tisuća registriranih kupaca, a do ljeta očekuje brojku od 30 tisuća kupaca!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju