Djevojčica Suri više nije poznata zbog slavnih roditelja, već je postala ime koje znači - mala modna ikona. S dvije godine snimila je prvu reklamnu kampanju, a ormar joj je poput omanjeg stana

Prema Forbesovoj listi trogodišnja Suri Cruise najmoćnije je dijete u Hollywoodu. Za tu joj poziciju nisu trebali poznati i utjecajni roditelji Katie i Tom, kao niti njezino rano učenje španjolskog i francuskog jezika, kao niti satovi baleta.

Ono što ju je učinilo posebnom i predmetom interesa medija jest njezin položaj modne ikone.

Suri već sada ima svoje omiljene modne marke od kojih izdvaja Juicy Couture i Polku

Nikada prije dijete neko poznato dijete nije utjecalo ne samo na način odijevanja djece, već je i nemali broj odraslih žena koje se srame priznati ljubomore uzrokovane pogledom na njezin styling koji mini uzor mijenja i po nekoliko puta dnevno.

Budući da njezin ormar veličine jednog omanjeg stana u sebi krije odjeću za 15 milijuna kuna, izbora u svakom slučaju ima.

Već sada ima svoje omiljene modne marke od kojih izdvaja Juicy Couture i Polku, a mama Katie ne može izići iz kuće dok mala Suri ne odobri majčin modni izbor.

Kako se u kući Cruiseovih glas djevojčice najviše sluša, nije ograničena roditeljskim ograničenjima kao niti preporukama pedagoga i ortopeda. Tako je nedavno šokirala kada se po prvi puta pojavila u cipelama na petu iz kojih više ne skida.

Kako je Suri postala žrtve mode već u trećoj

'Odrasla' Suri u potpeticama

Kada se uzme u obzir i da je s nepune dvije godine već bila zaštitno lice modne kampanje za dječju kolekciju brenda GAP, Surina budućnost u modnom biznisu apsolutno je zagarantirana.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju