Na zadarskoj špici uočili smo i jedne tenisice koje se posljednjih godina nalaze visoko na listama najpopularnijih modela. U pitanju su tenisice brenda Veja, prepoznatljive po istaknutom logu u obliku slova V koji se nalazi na vanjskoj strani.
Ovaj francuski brend osnovan je 2005. godine kao prvi u potpunosti održivi brend tenisica. Za proizvodnju svojih modela upotrebljavaju organski pamuk iz Brazila i Perua, koji već 15 godina nabavljaju direktno od malih lokalnih proizvođača, a potplate izrađuju od takozvane divlje gume koja raste na drveću u Amazoni te reciklirane gume.
Interes za njihovim tenisicama naglo je narastao u listopadu 2018. godine, kada ih je Meghan Markle nosila na kraljevskoj turneji u Australiji. Samo mjesec dana kasnije suosnivač brenda Sebastian Kopp sjedio je na terasi jednog losanđeleskog kafića sa svojim prijateljem i shvatio koliko su postale popularne. Svakih 30 sekundi pored nas je prošao netko u našim tenisicama, kazao je Kopp.
Odlučili smo raditi tenisice jer je to proizvod koji simbolizira našu generaciju i našu eru. Također se kroz njihovu proizvodnju, širenje i upotrebu kristaliziraju najveće mane globalizacije. Cilj našeg dizajnerskog studija jednostavan je - stvoriti tenisice koje će izdržati test vremena. Volimo dizajnirati tenisice koje ćemo ponosno nositi i za 10 godina. Svakom koraku u proizvodnji posvećujemo veliku pažnju, ističu Kopp i drugi suosnivač François-Ghislain Morillion.
Nije dugo trebalo da njihovi modeli postanu popularni i u našoj zemlji, pa ih sada sve češće viđamo u street style kombinacijama. Mlada dama sa zadarske špice za sebe je odabrala model pod nazivom Esplar u bijeloj boji i s crnim logom.
Isti model, ali sa zlatnim logom svojevremeno je nosila i vojvotkinja od Cambridgea.