One su savršene, vitke, njihova su djeca uvijek dotjerana, muževi njegovani i nasmijani, u ruci drže potpisane torbe, na nogama štikle, a ponekad zapartijaju kao da je vrijeme stalo. Tko su 'yummy' mame, zašto ih mrzimo i zašto im zapravo (ne) bismo trebale zavidjeti?

Dok nježno glade svoju djecu po obrazima i mrmljaju 'Gucci, Gucci', savršeno su dotjerane, pa čak i kada su u jeansu, uvijek imaju dizajnersku torbicu i tako su cool i chic

'Yummy' mama' (u prijevodu zamamne mame) zapravo je fenomen savršenih, celebrity mama, a podrazumijeva besprijekoran izgled, dizajnersku torbu, vitkost i za vrijeme trudnoće, naočale, botoks, na fotografijama jedno dijete uvijek u naručju i baš nikakve majčinske obveze. Rade povremeno, ako baš žele, a dadilja je njihov glavni životni stup.

'Yummy' mame uvijek izgledaju tako dobro. Upravo iz tih razloga one nas tjeraju da se počesto osjećamo loše. Primjerice, naše dijete zaista ponekad iz vrtića stigne musavo i zaprljano od igre u parku, naša frizura i nije tako dobra, u ormaru u posljednje vrijeme tražimo samo udobnu odjeću, a suprug nije uvijek nasmiješen poput Beckhama.

Nemamo dadilju koju ćemo sa sobom, kao Kate Moss, povesti na Tajland, nemamo skupe naočale, dizajnersku torbu i doista ne stignemo otići na party na Ibizu i u Nobu restoran.

Da, volimo mrziti 'yummy' mame.

Što su 'yummy' mame? To su mame koje nisu samo lijepe, već prkose svim zakonima u svakom smislu. Provjerite malo fotografije Victorije Beckham ili Angeline Jolie i zamijetit ćete da je barem jedno od njihovo djece na boku - nose ga umjesto ručnih torbica. Ta izrazito majčinska poza odjednom je postala simbol nečeg drugog - modni izričaj i pokazatelj statusa 'yummy' mame.



Zvuči pretjerano? Pa baš i nije! Kada pogledate posljednju fotografiju Kate Moss s njezinom kćerkicom Lilom Grace koju je povela na otvorenje nove trgovine Stelle McCartney, zamijetit ćete da je Lilu nosila na boku. Pogledale su reviju, a potom je Kate snimljena kako partija s dečkom i Stellom u jednom londonskom klubu kojeg je napustila tek rano ujutro.

Osim toga, od početka svoje trudnoće i osobito nakon poroda, Kate je očajnički željela pokazati da još uvijek može izgledati poput djevojčice, te da jednakim intenzitetom može partijati.

Šest ujutro za Kate Moss značio je povratak iz kluba, a za nas ostale - još jedno buđenje uz rasplakanu bebu koju treba nahraniti.

Čak je i Madonna, utjelovljenje ženske seksualni moći, u jednom trenutku poželjela djecu i pritom pokazala kako se njezin životni ritam nije promijenio. Madonna je nastavila odašiljati seksualne signale, a na promjenu imidža nije niti pomislila.


Nekoć su se ljudi divili ženama pitajući se: Kako li joj uspjeva imati tako čistu kuću obavijenu mirisom kolača i urednu djecu i dobar posao? U zemlji 'yummy' mama pitate se: odakle joj taj trbuh? Je li bila na liposukciji ili je to Atkinsova dijeta?

No, da se razumijemo, gotovo sve njezine kolege i prijatelji, pa čak oni Guya Ritchieja posvjedočili su kako je Madge izvrsna majka koja dobro i strogo odgaja svoju djecu, te da to nema veze što je izvijala bokove s dvostrukom mlađim Justinom Timberlakeom.

tako se pojavila potreba za novim brandom i izumljen je pojam 'yummy' mame. Prva koja je ponijela službenu titulu bila je Angelina Jolie koja je cijelu stvar odvela do eksterma.

Angelina ima mnogo djece, možda čak i više od torbi, a izgleda senzacionalno. Sa svojim profinjenim, no opasnim izgledom i prošlošću koja je uključivala drogu, seks i krv oko vrata, Angelina je predstavljala suštu suprotnost od dotadašnjeg prototpa majke.

U trenutku kada se odlučila na posvajanje, to je i napravila. Da je to napravila prije dvadeset godina, njezina bi karijera bila ozbiljno ugrožena.

Angelina je majčinstvo učinila cool i chic, toliko da se njezina najveća konkurentica Jennifer Aniston doimala kao usamljena figura bez djece - a to nije cool.

I od tada pa nadalje svjetskim su medijima počele cirkulirati slike 'yummy' mama s vitkim figurama, savršenim frizurama, Pradom i Burberryem. Dok nježno glade svoju djecu po obrazima i mrmljaju 'Gucci, Gucci', savršeno su dotjerane, pa čak i kada su u jeansu.

Naravno, 'yummy' mame prolaze kroz trudnoću bez viška kilograma, a nakon poroda, kao Heidi Klum, bez problema uskaču u vruće hlačice. Ako imaju silikone, nerijetko imaju problema s dojenjem (iako to nije pravilo), no tim bolje za njihove dadilje koje moraju bebe hraniti po noći. 'Yummy' mame moraju imati svoj beauty sleep.



Najljepše od svega je što je biti 'yummy' mami zaista teško i naporno. Ne možete postati 'yummy' mama samo zato jer to želite. To ne samo da uključuje torbice, naočale, jeans i haljine, da ne spominjemo fillere i botoks, nego podrazumijeva i svu silu opreme za vašu djecu.

Osim toga, najfascinantnije od svega je što 'yummy' mami uvijek ostaju djevojke koje ne gube svoju seksualnu moć, mladost i izgled.

Štoviše, kao da dobiju još jednu dodatnu dimenziju koja ih čini ljepšom i podatnijom.

U njihovom domu nije kaos i ne moraju se suočavati s izazovima svakodnevnice: iscrpljenošću, virozama djeteta, vrtićima, poslom, radnim vremenom, domaćinstvom, suzama prije spavanja i borama od brige na nekoć glatkom čelu.

Djeca: Novi modni dodatak slavnih

Nekoć su se ljudi divili ženama pitajući se: kako li joj uspjeva imati tako čistu kuću obavijenu mirisom kolača i urednu djecu i dobar posao? U zemlji 'yummy' mama pitate se: odakle joj taj trbuh? Je li bila na liposukciji ili je to Atkinsova dijeta?

I zavidimo im... Znamo da je sve to plitko, ali što ćemo, jer zapravo u dubini sve želimo biti yummy mame i doista želimo majčinstvo bez obveza.

Gledamo ih i želimo njihovu frizuru, dotjeranu djecu i skupu torbu. Više od svega, ali samo ponekad, želimo da ne moramo otići na posao, jer 'yummy' mame imaju najdragocjeniju stvar na svijetu – vrijeme.

No, ako sagledamo sve aspekte, ne moramo se zapravo previše ljutiti. Istraživanja su pokazala kako su žene koje rade sretnije i ispunjenije.

U tom je smislu 'yummy' brand koji ima negativnu konotaciju, jer podrazumijeva majčinstvo bez obveza. Takav odnos snaga ne donosi sreću, a odražava okrenutost sebi, frivolnost, površnost i potpuno pogrešnu percepciju stvari.

Studije su pokazale i kako prijatelji, zajedništvo, obitelj i dobar posao donose sreću. Zato, kada gledate njihove fotografije, uvijek imajte to na umu i znajte da će 'yummy mame' kad tad izaći iz mode. Prave mame nikad.



.





Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju