Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

'Make it Happen': Maybelline New York predstavio novi slogan

13-02-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Maybelline New York predstavio je svoj novi slogan 'Make it Happen' na eventu održanom u zagrebačkom Neboderu. Maybelline New York make up nastavlja oduševljavati energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka

Novi slogan 'Make it Happen' tvrtke Maybelline New York predstavile su regionalna direktorica marketinga Make up kategorije Elitsa Ivanova i product managerica za Maybelline New York Matea Petrović koje su govorile o povijesti branda te njegovoj misiji i viziji, a make up trendove za predstojeću sezonu i Maybelline New York novitete predstavio je vizažist Aleksandar Đikić.

Od male obiteljske tvrtke do vodećeg svjetskog make up branda


Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta Priča Maybelline New Yorka, danas vodećeg svjetskog make up branda, počinje 1915. kada je Mabel Williams pomiješala ugljeni prah i vazelin u nastojanju da dodatno naglasi svoje oči, te tako stvorila prvu maskaru. Njen poduzetnički brat je zatim pokrenuo tvrtku Maybell Laboratories koja je kasnije preimenovana u Maybelline New York.

Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta. Danas su Colossal maskara, Color Sensational ruževi i Affinitone puderi samo neki od Maybelline New York proizvoda ikona koji omogućuju ženama da vlastitom kreativnošću istaknu svoju individualnost i ljepotu.

U proteklom stoljeću percepcija ljepote nebrojeno se puta mijenjala, no moć transformacije kroz make up i želja za uljepšavanjem nikada nije nestala. Maybelline New York vođen je upravo željom žena diljem svijeta da se istaknu svojom jedinstvenošću i odvažnošću.

Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima i Jourdan Dunn U današnjem iznimno brzom svijetu, nova generacija žena slobodna je izraziti se na drugačije načine svakim danom. Komunikacija s modernom generacijom žena zahtjeva puno kreativnosti i svježine. To je generacija koja vapi za novitetima, prati trendove, te ih s lakoćom konzumira, ali i u potpunosti prilagođava sebi.

U skladu s tim Maybelline New York mijenja brand komunikaciju i slogan. 'Make it Happen' jasna je i snažna poruka koja inspirira žene da izraze svoju ljepotu na vlastiti način.

Make up trendovi inspirirani svjetskim modnim pistama


Maybelline New York oduševljava energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka. Sponzor je čak 11 svjetskih Fashion Weekova od kojih su najpoznatiji onaj u New Yorku, Londonu i Berlinu. Maybelline New York prenosi trendove s modnih pista u svakodnevni život, ohrabrujući žene da zauzmu stav, da pronađu svoj novi izgled, te da se istaknu vlastitom kreativnošću i individualnošću.

U trendu Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji Aishwarya Rai NAJBOLJA OD NAJBOLJIH Više od 4800 čitateljica odabralo je najljepšu misicu svih vremena, čarobna je

Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima i Jourdan Dunn.