Maybelline New York predstavio je svoj novi slogan 'Make it Happen' na eventu održanom u zagrebačkom Neboderu. Maybelline New York make up nastavlja oduševljavati energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka

Novi slogan 'Make it Happen' tvrtke Maybelline New York predstavile su regionalna direktorica marketinga Make up kategorije Elitsa Ivanova i product managerica za Maybelline New York Matea Petrović koje su govorile o povijesti branda te njegovoj misiji i viziji, a make up trendove za predstojeću sezonu i Maybelline New York novitete predstavio je vizažist Aleksandar Đikić.

Od male obiteljske tvrtke do vodećeg svjetskog make up branda


Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta

Priča Maybelline New Yorka, danas vodećeg svjetskog make up branda, počinje 1915. kada je Mabel Williams pomiješala ugljeni prah i vazelin u nastojanju da dodatno naglasi svoje oči, te tako stvorila prvu maskaru. Njen poduzetnički brat je zatim pokrenuo tvrtku Maybell Laboratories koja je kasnije preimenovana u Maybelline New York.

Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – brand inspiriran snažnim ženama i make up dostupan ženama cijeloga svijeta. Danas su Colossal maskara, Color Sensational ruževi i Affinitone puderi samo neki od Maybelline New York proizvoda ikona koji omogućuju ženama da vlastitom kreativnošću istaknu svoju individualnost i ljepotu.

U proteklom stoljeću percepcija ljepote nebrojeno se puta mijenjala, no moć transformacije kroz make up i želja za uljepšavanjem nikada nije nestala. Maybelline New York vođen je upravo željom žena diljem svijeta da se istaknu svojom jedinstvenošću i odvažnošću.

Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima i Jourdan Dunn

U današnjem iznimno brzom svijetu, nova generacija žena slobodna je izraziti se na drugačije načine svakim danom. Komunikacija s modernom generacijom žena zahtjeva puno kreativnosti i svježine. To je generacija koja vapi za novitetima, prati trendove, te ih s lakoćom konzumira, ali i u potpunosti prilagođava sebi.

U skladu s tim Maybelline New York mijenja brand komunikaciju i slogan. 'Make it Happen' jasna je i snažna poruka koja inspirira žene da izraze svoju ljepotu na vlastiti način.

Make up trendovi inspirirani svjetskim modnim pistama


Maybelline New York oduševljava energijom, inspiracijama i trendovima iz New Yorka. Sponzor je čak 11 svjetskih Fashion Weekova od kojih su najpoznatiji onaj u New Yorku, Londonu i Berlinu. Maybelline New York prenosi trendove s modnih pista u svakodnevni život, ohrabrujući žene da zauzmu stav, da pronađu svoj novi izgled, te da se istaknu vlastitom kreativnošću i individualnošću.

Neke od ambasadorica Maybellinea New York su svjetski poznata lica kao Gigi Hadid, Adriana Lima i Jourdan Dunn.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju