Zvuči nevjerojatno, ali provjereno djeluje! Slijedećih pet (ne)dijeta, koje se preporučuju za dugoročan način prehrane, pomoći će vam da izgubite suvišne kilograme i održavate željenu tjelesnu težinu bez uskraćivanja, neukusne hrane i sumanutog brojenja kalorija i zalogaja

Mediteranska dijeta
Usvajanje prehrambenih navika ljudi koji žive na Mediteranu smanjuje rizik od bolesti srca. To se može zahvaliti namirnicima bogatim antioksidansima poput maslinovog ulja, brokule, badema i crnog vina.

Za održavanje ovog režima prehrane važno je tu i tamo priuštiti si neki veći užitak poput čaše vina jer biste se u suprotnom mogli osjećati lišeni zadovoljstva kad je o hrani riječ i odustati od dijete.

Zona dijeta zagovara udio od 40 posto ugljikohidrata te po trideset posto bjelančevina i masnoća

Dijeta 'Više hrane, a manje kalorija'
Ovo je način ishrane po principu - jesti puno, a da se ne pojede puno. Zvuči zbunjujuće, ali je jednostavno: bazira se na 'zavaravanju uma' velikom količinom hrane koja je niskokalorična. U ovom slučaju ne gledate samo na kalorije već i na veličinu obroka. Dakle, imate tanjur pun hrane, ali odlična je stvar da se nećete udebljati jer je većina povrće na kojem se bazira ova dijeta.

>> Dijetalni obrok u čaši koje će tijelo doslovno progutati

Prava hrana u pravo vrijeme
Ovaj se plan bazira na konzumiranju prave vrste ugljikohidrata u pravo vrijeme s obzirom na biokemijsku reakciju tijela na hranu.

Proizvode od škroba i žita jedite samo prije tjelovježbe jer se vježbanjem aktivira inzulin odgovoran za metabolizam ugljikohidrata i pretvaranje istih u mišićno tkivo, odnosno energiju. Ostatak dana konzumirajte manje ugljikohidrata, a više povrća, grahorica i voća.

Pojednostavljena zona dijeta
Zona dijeta zagovara udio 40 posto ugljikohidrata te po trideset posto bjelančevina i masnoća, no kako je taj plan nemoguće pratiti dulje vrijeme, evo pojednostavljene verzije: u mislima razdijelite tanjur na trećine, u jednu trećinu stavite bjelančevine, a dvije trećine napunite povrćem i voćem te začinite sa zdravim masnoćama poput maslinovog ulja.

>> 3 razloga zašto grejp otapa kilograme

Ova strategija vizualizacije je super jednostavan način za kontroliranje kalorija.

Dijeta s neobrađenom, sirovom hranom
Jedete li termički neobrađenu hranu možete jesti gotovo sve, naravno umjereno, bez straha da ćete se udebljati: bjelančevine, cjelovito zrnje, povrće, voće, razne vrste orašastog voća, sjemenki i ulja... S obzirom da u ovoj dijeti nema zabrana, većina ljudi mogla bi je se pridržavati cijeloga života.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju