Cipele s crvenim potplatama su predmeti obožavanja mnogih pripadnica ljepšeg spola, a jednom kad popularne Louboutinke dotaknu stopala samo je nebo granica jer u prvi plan dolazi seksepil i moć, a potpuno se zaboravlja na neudobnost.
Ovaj dizajner godišnje proda više od pola milijuna cipela s crvenom potplatom čije se cijene kreću od 400 dolara pa sve do vrtoglavih 6 tisuća dolara.
>> Modna nebuloza: Štikle u obliku kopita
>> Izabrane najseksi cipele na svijetu
Louboutin svoje cipele smatra svojevrsnim mamcem za muškarce: muškarci vole visoke potpetice, a žene se vole sviđati muškarcima. Sa svojim erotskim konotacijama njegovi su modeli cipela bili posrednici u mnogim romantičnim vezama od kojih nisu sve bile nevine.
>> Skinite donje rublje i obujte štikle!
Za svoja remek dijela ne tvrdi da su udobna, no tvrdi kako su izvor velike sreće i zadovoljstva.
Louboutinove izjave o štiklama
'Kad kupuje cipele, žena ne gleda model već sebe u ogledalu. Gleda stražnjicu, grudi, liniju tijela sprijeda i straga. Ako vidi ono što joj se sviđa razmislit će o kupnji cipela.'
'Mrzim cijeli koncept udobnosti. To je kao kada ljudi kažu da nisu zaljubljeni, no u vezi su jer se osjećaju ugodno. Okrećeš leđa odličnim stvarima kada se uljuljaš u udobnost.'
'Ne proizvodim pilule koje liječe ljude, pa moj rad ne treba toliko ozbiljno shvaćati.'
'Da, radim cipele za žene koje čavrljaju na ručkovima, no to moraju biti pomalo prljavi susreti na kojima se priča o muškarcima.'
'Jedna stvar koju prezirem je mekana cipela koja se oblikuje prema stopalu. I stvarno ne volim cipele sa špičastim vrhom jer izgledaju poput Aladinovih cipela.'
'Crvena boja potplata nema drugo značenje osim prepoznatljivosti. Odabrao sam crvenu jer je upadljiva, zavodljiva, pamtljiva i boja strasti.'
'Da, želio sam biti dizajner cipela, no nisam ni sanjao da bi mi to mogla biti profesija.'
'Smisao mog rada nije zadovoljiti žene već muškarce.'