Unatoč svojoj globalnoj popularnosti i pozitivnim reakcijama ne samo na njezinu glazbu već i osobnost općenito, Adele ne uspijeva privući kupce na kupnju časopisa. Naslovnica magazina 'Vogue' s Adelinim licem na naslovnici jedna je od najlošije prodavanih izdanja te modne biblije ikada

Adele je prošlih godina bila jedna od najpopularnijih pjevačica koja je interes za svoj lik i djelo postigla isključivo talentom i glazbenim dostignućima. Bez haljina od mesa i nastupa mega spektakularme produkcije, ova je mlada Engleskinja uspjela osvojiti srca širom svijeta.

Upravo je zato zasluženo dobila mnogobrojne naslovnice kako bi promovirala sebe, ali i prodala novinu. Tako je razmišljala i Alexandra Shulman, glavna urednica britanskog izdanja 'Voguea' kada ju je izabrala za naslovnicu u listopadu 2011. godine.

>> Naslovnica koja je šokirala javnost

'Adele je najpopularnija žena na planeti, ali nam je donijela jedan od najgore prodavanih brojeva u povijesti časopisa. Pretpostavljam da je to zbog toga što se ljudi s njom povezuju dublje, a ne samo na temelju izgleda' izjavila je urednica.

>> Adele: Ne želim nove grudi i mršavije tijelo

Dodala je kako glazbene zvijezde čitateljicama nisu toliko interesantne koliko bi se očekivalo, ali je zato lice s naslovnice stranice najprodavanijeg broja iznenadio mnoge.

'Najviše se prodalo primjeraka 'milenijskog izdanja'. Na naslovnici nije bila fotografija poznate osobe, već je zbog reflektirajućeg papira izgledala kao ogledalo prikazujući osobu koja magazin drži u ruci' dodala je Shulman.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju