Tradicionalnoj kampanji 'Core Values' Louis Vuittona u kojima su već do sada sudjelovala brojna poznata imena pridružila se i Angelina Jolie. Fotografije su snimljene u Kambodži, a glumica nosi svoju vlastitu odjeću i torbu poznate francuske marke

Angelina Jolie novo je lice Louisa Vuittona. No, to ne bi bila Angie da prilikom potpisivanja ugovora za slavni francuski brand nije postavila nekoliko važnih uvjeta na koji su čelnici te kuće sa zadovoljstvom pristali.

Angelina je htjela da fotografije budu snimljene u Kambodži gdje je rođen njen sin Madox i gdje je osnovala humanitarnu udrugu u njegovo ime, sama je bila svoj stilist, a snimljena je samo s torbama Louisa Vuittona koje su u njenom vlasništvu i koje se više ne proizvode.

Prve fotografije koje su izašle u javnost dokazuju da je glumica postigla što je željela. Angie je pozirala u drvenom čamcu usred močvare odjevena u maslinasto zelene hlače do koljena i smeđu majicu. Iako fotografija kao i sam ambijent djeluje vrlo zanimljivo lice lijepe glumice izgleda ispijeno i blijedo, poput voštane figure.

>> VIDEO: Bono Vox za Afriku i Louis Vuitton

>> S logom Louis Vuittona i vreće za smeće postaju torbe

'Još nitko nije vidio ovakvu Angelinu. Ovo je jedna posebna poruka, jedno putovanje u realnost. Ova kampanja posvećena je jednoj posebnoj osobi i njenom putovanju', izjavio je potpredsjednik modne kuće Vuitton Pietro Baccari dodavši da je Angelina novac koji je dobila za ovaj angažman dala u dobrotvorne svrhe.(Agencija VLM)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju