Sve što Catherine Middletom dotakne pretvara prodaju u zlatne brojke, odnosno u postotke koji svjedoče o utjecaju popularne vojvotkinje. Takozvani 'Kate efekt' osjetila je i marka odjeće za trudnice 'Seraphine' u čijoj se udobnoj haljini Catherine slikala na prvom obiteljskom portretu

Nakon što je objavljena prva službena fotografija princa Georgea s mamom Catherine i tatom Williamom, na račun moderne kraljevske obitelji stizali su komplimenti za spontanosti i prirodnost.

Catherine je mame oduševila izborom udobnog i komotnog modela koji daje tijelu mjesta i vremena za oporavak od poroda

A koliko je opčinjenost kraljevskim parom velikih razmjera, svjedoči i interes za haljinu koja ju je vojvotkinja odabrala za fotografiranje.

Mame je oduševila izborom udobnog i komotnog modela koji daje tijelu mjesta i vremena za oporavak od poroda, dok je ružičasta boja bila idealan odabir za sliku koja zrači srećom i vedrinom.

>> Prvi zajednički portret kraljevske obitelji ruši kraljevske protokole

Nakon otkrivanja potpisa kojeg krije ova trudnička haljina, model je rasprodan u samo dva sata te je za njega postoji lista čekanja do 16. rujna. Budući da je vojvotkinja tijekom trudnoće već nosila nekoliko haljina marke 'Seraphine', na njihov je web stranici jasno naznačeno koji su modeli bili njezin izbor.

Zahvaljujući Kateinom čarobnom štapiću, u srpnju je bio zabilježen porast prodaje od 100 posto, koji će i u narednim mjesecima eksplozivno rasti isto kao i brendovi poput 'Reissa', 'Issa London'.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju