Ovosezonski tjedan mode u Milanu ugostio je čak 71 modni brend koji će svoju viziju luksuza za sezonu jesen/zimu pokušati nametnuti na izbirljivom tržištu spremnom samo za najbolje i najpoznatije.
Naime, recesija je ipak nagrizla potražnju za skupocjenim krpicama zbog čega se predviđa pad profita od 5,2 posto. To ipak nije bio razlog zbog kojeg su najjača modna imena prvog dana milanskog tjedna mode – Gucci, John Richmond i Alberta Ferretti zaveli pistu u crno i guste zagasite boje.
>> Burberry Prorsum: Nosivi modeli za britanske bogataše
>> Teatralna 'jeftina' linija Alexandera McQueena
Glavni motiv bio je 'darkerski' glamur koji je osim koloritom postignut i strogim te ozbiljnim krojevima suknji te haljinama lišenim dražesnosti i sramežljivosti. Odlučnost i dramatičnost one su osobine koje dizajneri očekuju od žena za koje kreiraju.
Zauzvrat će Gucci i Albertta Ferretti od njih napraviti zvijezde film noira, čija zavodljivost izvire uz strogih i savršeno krojenih komada, dok ih John Richmond prozirnim i mrežastim haljinama poziva na otvoreni seksepil.
Dramatičan make up je obavezan, kao i stav gotičke kraljice kojoj je cijeli svijet pista za šetnju odjeće samo za odabrane.