Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Diesel još uvijek šokira provokacijama

17-08-2010 Piše Zadovoljna
komentari

Modna marka Diesel ponovno je u akciji. Nakon kontraverzne britanske kampanje 'Be stupid' koja je izazvala negiranja i proteste, krenuli su dalje i napravili nastavak jednako luckaste priče koja se proširila na američko tlo

U trendu Ksenija Pajić u trapericama i bundi na špici 2025. - 3 Ležerna i dotjerana Ove traperice savršen su izbor za šetnju gradom, a Ksenija Pajić nosi ih uz kratku bundu Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

Sjećate li se kontraverzne Dieselove kampanje 'Be stupid' koja je u Britaniji podigla medijsku prašinu? E, pa ova priča dobila je svoj nastavak.

Iz Diesela su shvatili kako dobra reklama zlata vrijedi pa ih niti činjenica kako je njihova kampanja u Velikoj Britaniji postala zabranjena jer navodno promiče neprihvatljivo ponašanje i neznanje nije spriječilo da naprave i drugi dio priče na američkom tlu.

Naime snimljene su nove reklame za kolekciju traperica jesen/zima 2010/2011. godinu provokativnog sadržaja i još provokativnijih poruka koje će sigurno ponovno izazvati negiranja.



No to se za ovu modnu marku pokazalo odličnim, jer je putem blogova i foruma potaknula brojne rasprave i u kratkom vremenskom razdoblju postala glavna tema o kojoj se još uvijek priča.

>> Zabranjeni Dieselovi 'nemoralni' plakati

>> VIDEO: Šokantna i provokativna poruka modne biblije

Vjerujemo kako će i ova kampanja 'uroditi plodom', barem za proizvođače te dokazati kako je i ovaj marketinški pothvat bio pun pogodak.

S obzirom da se na luckastim plakatima ne vidi ništa sporno nismo sigurni je li ovakav pothvat doista bio neophodan, no u svakom slučaju ova priča je još jednom dokazala kako dobra reklama zlata vrijedi.

Pročitaj još
Pročitaj još