Zigmanov seksipil ovaj put je prikriven i stavljen u drugi plan, a osobnost žene, njena romantična crta okosnica su ove kolekcije. Nevina, čista i prozračna ljepota. Veliki i neočekivan pomak posebno je istaknut u pristupu i oblikovanju forme koja je potpuno drugačija od dosadašnjeg prepoznatljivog rukopisa.
>> 2 razloga zbog kojih jedva čekamo Cro A Porter
Neka nova estetika, nova vizija prožeta je novom kolekcijom koja je odraz nove energije koja je obuzela dizajnera. Zigman po prvi put preispituje tko je Zigman žena i koja je njena uloga u svijetu. Ovaj put igra se geometrijom, neobvezno spaja i nakuplja materijale poput svile, brokata i šifona u nove geometrijske oblike koji ne tvore čvrstu cjelinu već lepršavu i prozračnu formu. Fasciniran igrom materijala Zigman je pobjednik u ovoj modnoj igri.
Kolekcijom dominiraju maxi haljine, hlače, jakne ukrašene perjem te frakovi od biranih materijala. No naglasak je uvijek na haljini, Zigman redefinira pojam male crne haljine, haljina je must have kolekcije. Bilo duža, kraća, prozirna ili romantična haljina je njegova kraljica.
Upotreba perja izrazito je naglašena u ovoj kolekciji, dok je izgled kolekcije upotpunjen modnim dodacima koji su izrađeni u suradnji s riječkim brendom Micica.
Modna kampanja snimljena je u Zigmanovom rodnom zavičaju Kosterni, odražavajući tako njegov senzibilitet, njegovu povezanost s morem, a modeli su Nadja Božić, Lana Petanić i Matea Matanović.
Reviju Juraja Zigmana na rasporedu je zadnji dan Cro A Portera, 24. ožujka u prostoru Westgate Shopping City.