Još 2009. Godine Emilio Cavallini je predstavio kolekciju uniseks najlonki koje su na njegovo iznenađenje zavoljeli i muškarci.
>> Muške štikle na kojima bi pozavidjele i žene
'Kada smo započeli s online prodajom najlonki primijetio sam da je najtraženija veličina L i XL te sam istražujući otkrio da čak tri posto od ukupne prodaje čine upravo muškarci', izjavio je talijanski dizajner dodavši kako ga je taj podatak ponukao da napravi uniseks kolekciju.
>> U nekoliko poteza od muške košulje do efektnih haljina!
Iako ih muškarci kupuju prvenstveno radi zaštite od hladnoće potražnja za modelima s uzorcima poput prugica, kosturskih glava i zvjezdica ipak govori da uz funkcionalnost muškarci teže i modnom izričaju.
No nakon Italije ovaj se trend proširio po cijelom svijetu pa je uz američku tvrtku 'G Lieberman and Sons' koja je lansirala tajice s otvorom, francuski brand 'Gerbe' lansirao je liniju najlonki u crnoj i boji kože.
Hoće li ovaj trend postati još izraženiji ili je riječ samo o modnom eksperimentu ne znamo, ali moramo priznati kako doista ne bismo voljele zateći svog muškarca u najlonkama.