Još je jedna reklamna kampanja podigla prašinu javnosti. Riječ je o promociji novog Marc Jacobs parfema pod nazivom 'Oh, lola!' na čijoj se reklami našla mlada Dakota Fanning.
Četrdesetosmogodišnji je odlučio napraviti provokativnu kampanju za parfem u kojoj je zaštitno lice maloljetna glumica u vrlo provokativnoj pozi.
Poznati fotograf Juergen Teller osmislio je fotografiju na kojoj 17 godina stara Dakota odjevena u lepršavo blijedo ružičastu haljinicu sjedi na podu naslonjena na ruku, a u međunožju čvrsto drži bocu parfema s prepoznatljivim čepom u obliku cvijeta.
No poznati dizajner objašnjava kako je njegova nakana bila šokirati javnost jer cijela priča simbolizira poznatu novelu 'Lolita' koja govori o dvanaestogodišnjoj djevojčici koja je u seksualnoj vez s mnogo starijim muškarcem koji postaje njezin očuh.
>> Ekscentričan Andrej Pejić zaštitno lice Marca Jacobsa
>> Šokantne fotografije Naomi kao domine
'kada smo razmišljali tko bi anajbolje odgovarao liku Lolite Dakota je bila prvi odabir, zavodljiva, ali ipak nježna i dražesna', izjavio Je dizajner za kojeg je ova tinejdžerka sa samo 12 godina prvi puta pozirala red kamerama.