Nakon seksepilne Nikoline Pišek Amadeus Jeans je za novu kampanju angažirao dvije manekenke i tenisača koji su atraktivnim pozama bacili sjenu na omiljeni odjevni predmet

Naziv nove kampanje je 'Samo to želim', a odnosi se na traperice koje su must have odjevni predmet u svakom ormaru. Kako bi privukli pažnju na nove modele u Amadeusu su se odlučili za smjelu kampanju za koju su angažirali manekenke Petru Friganović i Leu Gobo.

>> Nikolina Pišek polugola u reklami!

>> Kolumna Nikoline Pišek: Zašto muškarcima nije dovoljna 'ona' s kojom su u vezi?

Ponukani prošlogodišnjim uspjehom kampanje 'Jednostavno savršena' u kojoj su zaštitna lica bili voditeljica i kolumnistica Zadovoljne.hr Nikolina Pišek i model Vladimir Stevanović ove su godine otišli korak dalje.

Odličan posao odradili su Viktor Drago i fotograf Goran Matijašec koji su ulogu muškog modela povjerili mladom tenisaču Kristijanu Mesarošu koji je prvi puta pred objektivom imao 'težak' zadatak - pokriti grudi manekenki odjevenih samo u traperice!

Izgleda kako je domaći brand krenuo provjerenim koracima Calvina Kleina koji godinama radi provokativne reklame čiji su protagonisti slavna lica.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju