Nakon seksepilne Nikoline Pišek Amadeus Jeans je za novu kampanju angažirao dvije manekenke i tenisača koji su atraktivnim pozama bacili sjenu na omiljeni odjevni predmet

Naziv nove kampanje je 'Samo to želim', a odnosi se na traperice koje su must have odjevni predmet u svakom ormaru. Kako bi privukli pažnju na nove modele u Amadeusu su se odlučili za smjelu kampanju za koju su angažirali manekenke Petru Friganović i Leu Gobo.

>> Nikolina Pišek polugola u reklami!

>> Kolumna Nikoline Pišek: Zašto muškarcima nije dovoljna 'ona' s kojom su u vezi?

Ponukani prošlogodišnjim uspjehom kampanje 'Jednostavno savršena' u kojoj su zaštitna lica bili voditeljica i kolumnistica Zadovoljne.hr Nikolina Pišek i model Vladimir Stevanović ove su godine otišli korak dalje.

Odličan posao odradili su Viktor Drago i fotograf Goran Matijašec koji su ulogu muškog modela povjerili mladom tenisaču Kristijanu Mesarošu koji je prvi puta pred objektivom imao 'težak' zadatak - pokriti grudi manekenki odjevenih samo u traperice!

Izgleda kako je domaći brand krenuo provjerenim koracima Calvina Kleina koji godinama radi provokativne reklame čiji su protagonisti slavna lica.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju