U najnovijoj reklami za liniju 'Chanel Allure' kreativni direktor Chanel make upa Peter Philips predstavio je hidratantne ruževe u efektnoj reklami koja hipnotizira efektnošću postignutu maskom izrađenoj od stakalca i komadića kristala

Najnovija reklama kozmetičkog brenda 'Chanel' oduševila je svojom efektnošću stvorenom stotinama stakalca i kristala na licu manekenke Ingune Butane uobličenih u masku inspiriranu paunovim repom.

>> Pogledajte lakove za nokte u najoriginalnijem izdanju ikada

>> Ljetni pogled kako ga vidi Chanel

Igrom sjene i svjetla stvorena je hipnotizirajuća slika u kojoj efektnom blještavilu konkuriraju samo ružem namazane usne u 4 ‘Chanel Allure’ nijanse - Pimpante, Excentrique, Enjouée, Exaltée i Palpitante.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju