Kada se susretnu tradicija s potpisom 'Chanel', vrhunsko oko Martina Scorseseja, kozmopolitski duh New Yorka te magnetska muževnost novog predmeta obožavanja mnogih žena imenom Gaspard Ulliel, nastane najveća modna reklama godine

Modni i kozmetički autoritet Chanel' njeguje tradiciju ženstvenosti i profinjenosti u duhu obožavane Coco Chanel, a kada se posvećuje muškarcima čini to jednakom predanošću i odlučnošću.

To pokazuje i novi muški parfem 'Bleu de Chanel' koji se može pohvaliti reklamom već sada proglašenom najboljim ovogodišnjim reklamnim uratkom.

Nakon što su za kultni 'Chanel 5' snimale glumačke zvijezde poput Audrey Tautou i Keire Knightley, za najnoviju je reklamnu deliciju izabran široj javnosti manje poznati dvadesetpetogodišnji Gaspard Ulliel koji će ovim jednominutnim filmskim uratkom zagolicati žensku pažnju i maštu širom svijeta.

Ljubavno-strastveni trokut u kojem sudjeluju model Ingrid Schram i danska pjevačica Amalie Bruun efektno i dramatično ispričao je Martin Scorsese koji je podzemnu željeznicu u New Yorku uz pomoć pjesme 'She Said Yes' grupe 'Rolling Stones' uspio pretvoriti i seksi i uzbudljivo mjesto.

>> VIDEO: Ružičasta mirisna bajka za vječne romantičarke

A parfem zbog kojeg se okupila kreativna creme de la creme 'Bleu de Chanel' krase note grejpa, sandalovine i ružičastog papra skrivene u bočici previše plavoj da bi bila crna i previše crnoj da bi bila plava.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju