Nakon što je francuska modna marka 'Jour Apres Lune' promotivnim fotografijama djevojčica u izdanjima primjernima odrasloj ženi izazvala skandal, druga je modna marka sa sjedištem u Parizu izazvala interes javnosti i nevjericu zbog očitog propusta u reklami s djecom u glavnoj ulozi

Francuska modna marka 'La Redoute' na svojoj je web stranici predstavila dječju odjeću za nadolazeće sezone kada će klinci uživati u sunčanim i toplim danima.

Nije ništa neobično da je sezonu proljeće/ljeto njihovi promotivni tim odlučio snimiti na pješčanoj plaži na kojoj su klinci opušteni i nasmiješeni. Ono što je bizarno je zanemarivanje okolnih 'aktera' reklame, odnosno muškarca koji izlazi iz mora potpuno gol.

Sporna reklama je nakon nekoliko sati uklonjena sa internetske stranice te se u poruci preko Twittera La Redoute ispričao zbog učinjenog gafa.

>> Još jedan primjer besramnog iskorištavanja djevojčica

>> Provokacija ili neukus: Dakota Fanning s parfemom među nogama

Prije ovog promašaja, modna kuća 'Jour Apres Lune' bila je pod udarom javnosti zbog reklama za dječje donje rublje u kojima djevojčice u dobi između 4 i 12 godina zavodljivo poziraju u maniri Brigitte Bardot.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju