Ne želimo zamisliti dan bez kozmetičkih proizvoda koje kožu čine baršunasto mekom ili zahvaljujući kojima ćemo smanjiti podbuhle vrećice ispod očiju nakon veselog vikenda. Ali nova anketa posvećena broju proizvoda na našim kupaonskim ormarićima donijela je iznenađujuće rezultate koji tvrde da žene ne koriste 75 posto proizvoda za njegu kože

Kozmetička industrija se pobrinula da svaka naša beauty želja bude ostvarena. Klasici i noviteti će opskrbiti kožu vlagom, dati joj zavodljiv sjaj, smanjiti bore, ukloniti podočnjake i zakamuflirati kapilare.

Svaki novitet spreman da u nekoliko tjedana ili mjeseci uništi sve naše (ne)postojeće nedostatke nađe se u kozmetičkim torbicama i na kupaonskim ormarićima većine žena.

Najnovija anketa posvećena ženskim kupcima i kozmetičkim proizvodima rezultirala je podatkom da su oni prilično rastrošni na odjelu za njegu lica i tijela. Naime, žena u prosjeku posjeduje osam proizvoda za njegu, a redovito koristi tek dva.

Jedna od sedam ispitanih žena priznala je kako čuva proizvod i tri godine nakon isticanja roka, jer joj je žao baciti gotovo nekorišteni preparat.

>> Što je to u ženskoj torbi vrijedno 2000 kn?

>> U 3 koraka do obrva bez greške

Žene u dobnoj skupini od 18 do 34 godine najviše kupuju kozmetičke proizvode, a njih 20 posto ima ih čak 20 komada.

Kako bi izbjegli postati dio ove njegovane, ali rasipne statistike prije nego li kupite proizvod, zatražite tester kako biste provjerili odgovara li on vašem tipu kože. A ako gotovo mjesec dana niste uspjeli 'uspostaviti odnos' s nekim od proizvoda, pozovite prijateljice i organizirajte beauty razmjenu gdje ćete se riješiti neželjenog i istovremeno dobiti svog budućeg najvjernijeg kozmetičkog saveznika.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju