Najčešći razlog zašto proizvođači cipela žele da žene nose štikle je taj što štikle izdužuju figuru i žena tako izgleda elegantnije i seksepilnije.
No njemački brend cipela Deichmann došao je na novu ideju, a to je da žene moraju biti čim više kako bi na poslovnom planu bile što uspješnije.
Njihove reklame prikazuju štiklu s vrtoglavo visokom potpeticom iznad kojih su objavljeni statistički podaci poput: 'Muškarci s visinom od 180 centimetara mogu zaraditi deset posto višu plaću, a 80 posto vrhunskih menadžera je više od 180 centimetara.'
>> 15 centimetara je dovoljno za orgazam?!
>> Štikle od kojih će vam se zavrtjeti u glavi
Prema njihovoj kampanji, žele li žene biti uspješnije u poslovnom svijetu u kojem vladaju muškarci, a samim time i više zarađivati, moraju dobiti na visini, i to uz pomoć seksi štikli, a sve kako bi postale ravnopravne te bez ustručavanja pogledale jednako uspješnom muškarcu direktno u oči.