Kreirajući idejno rješenje za Nivea kremu, sestre Boudoir krenule su od dobro poznate baze koristeći
prepoznatljive boje i stvarajući novi vizual s pomakom od originala ne većim od trenutne iluzije, dopadan na prvi pogled, za kojim bi svatko rado posegnuo.
Juraj Zigman je kroz svoju grafiku želio naglasiti sve ono što predstavlja žena koja koristi kremu - ženstvenost, putenost,senzualnost.
'Jako mi se svidjela ideja da svojom grafikom oslikam poklopac kreme, a i kolekcija koju ću predstaviti na Cro A Porteru je baš takva - putena, svježa, energična i strastvena', objasnio je Zigman.
Vječna plava boja i prepoznatljive zvjezdice poslužili su ELFSIMA kao glavna inspiracija prilikom dizajniranja ove
kreme. Omiljenoj kremi svih generacija, dali su pečat veselog i šarenog identiteta po kojem su oni i njihove kolekcije uvijek prepoznati.
Vizualni predložak su zamislili kao i više nego optimističan i
stvoren da bi uveseljavao ljude.
Nakon premijernog predstavljanja u Hrvatskoj, originalna kreativna rješenja Jurja Zigmana, ELFSA i Boudoira šalju se u sjedište tvrtke Beiersdorf u Hamburg na razmatranje o mogućoj proizvodnji limitirane edicije.