Najvažniji događaj sezone u multibrand prodavaonicama Modiana je zasigurno kreiranje nove kampanje u kojoj će ova etablirana modna adresa što vjernije svojim ženskim i muškim kupcima predstaviti nove kolekcije.

Elegancija i stil – ključne su riječi koje pokreću Modianinu proljetnu priču naziva SIMPLY ELEGANT, u kojoj glavne uloge igraju poznati modni brandovi: Gerry Weber, Betty Barclay, Guess, Tommy Hilfiger, Sisley, Navigare i brojni drugi.

Vješto ispričana priča iz objektiva modnog fotografa Gorana Matijašeca, nadahnuta prekrasnim modelima i kvalitetom materijala, vraća vrijeme kada je vrhunska elegancija bila modni imperativ. Modeli koji doduše nemaju plavu krv, ali 'kraljevskim' izgledom upućuju na epicentar dobrog stila i profinjenog ukusa, vješto koketiraju s odjećom i dodacima koje nose.

U prikazanim kolekcijama gostuju tamno plava, roza i bež boja, končano pletivo, svila, čipka, floral print, statement torbe, ukratko, svi svjetski trendovi sezone.…
Bliski susret fantastičnih energija produkcijskog tima i same Vile u kojoj je kampanja snimana, dodatno je zapečatio bezvremensku ljepotu modela i prikazanih kolekcija.
Uz brojne pogodnosti koje Modiana ovog proljeća nudi svojim kupcima, vrhunska moda i dobar stil više nisu nedostupni. Više o kampanji, kolekcijama i posebnim ponudama saznajte na www.modiana.hr . 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju