Ovom kolekcijom dizajnerica Lea Horvat odlučila je brend obogatiti izborom romantičnih haljina zanimljivih uzoraka i materijala te njihovom stilskom igrom. Uz klasičan model wrap i puf haljina, u kolekciji su se pronašle i glam hlače ukrašene raskošnim perjem. Time je Svoya ostala dosljedna prvobitnoj ideji da ekstravagantne komade prenese u streetwear. Kao novi dodatak kreiran je prozračni top rukav koji spaja cvjetni uzorak i bijele jednostavne valove.
Spajanjem mnogih vrsta materijala kolekcija objedinjuje različite ženstvene siluete i njihove oblike.
Jedinstvena verzija klasičnog modela wrap dressa kombinacijom uzoraka dobiva posebnu energiju što je čini statement komadom. Kontrast tome su haljine s puf rukavima širokog kroja koje odišu zaigranošću. Til i šantung svila na gornjem dijelu haljine daju element glamura, dok ju pamučni dio prilagođava casual kombinacijama. Kao posljednja sastavnica kolekcije su taft hlače opuštenog kroja s odvažnim momentom perja.
Glavna inspiracija dizajnerice su žene koje kao najvažniji modni statement nose vlastitu karizmu. Upravo zbog toga je odabir za glavno lice kampanje pao na glumicu Juditu Franković Brdar, koja nosi titulu modne ikone.
Judita je posebna zbog svoje ljepote i talenta, no prije svega zbog svoje karizme. Nju i Svoyu povezuje ziprenošenje vlastite autentičnosti kroz stil i pričanje osobne modne priče. Njena lakoća prenošenja emocije doprinijela je cjelokupnom dojmu kolekcije, govori nam dizajnerica.
Kreativno vodstvo kampanje potpisuje fotograf i stilist Luka Lajić, a vizažistica Nika Žlof zaslužna je za svježi make-up. Osim fotografija kao sastavnog dijela, videokampanju je snimila talentirana Vida Žagar. Svi komadi dostupni su na društvenim mrežama i web-stranici.