Modni studio LINK poznatog dizajnerskog dvojca Ogi Antunac i Zorana Mrvoša, u suradnji s fotografkinjom Mare Milin predstavio je kampanju za novu jesensko zimsku kolekciju 2015./2016.


Prepoznatljivost njihovih kolekcija s prevladavajućim zagasitim crnim i sivim nijansama ove je sezone u potpunosti osvježena srebrnom bojom. Snažna skulpturalna nosivost novih Linkovih modela, gotovo ratničke ženstvenosti, donosi nam jedan drugačiji kod u vidu dominantnih hi tech materijala po čemu je ova kolekcija i najprepoznatljivija uz uvijek zanimljivi 'patchwork' ili 'pieced work' koji su dizajneri po prvi puta koristili u radu.

'Spajanje različitih materijala na različite načine u segmentima, ove nam je sezone bilo iznimno inspirativno. Gotovo da nismo mogli prestati s tom kreativnom igrom koja nas je odvela u neke nove dimenzije. Veselimo se predstavljanju nove kampanje u inozemstvu, no s najvećim nestrpljenjem iščekujemo reakcije naše domaće publike i klijenata koji nas uvijek vjerno prate u nepreglednim modnim istraživanjima', složni su Ogi Antunac i Zoran Mrvoš.

U modelima dizajnerskog dvojca Link uvijek je prisutna nosivost, praktičnost i multifunkcionalnost

Uvijek prisutna nosivost, praktičnost, multifunkcionalnost i efektna jednostavnost modnog branda LINK u minimalizmu i estetski pročišćenom dizajnu otišla je korak dalje i začinila ga rafiniranim futurističkim izazovom koji će nadasve uljepšati zagrebačke ulice.

'U Link kampanji pogurala sam svoje umjetničko, gotovo uvijek intuitivno djelovanje trenutka inspiracije korak dalje, udruživši se s razumom i akademskim iskustvom u vidu asistencije Milana Krkača, koji je doslovno pisao svjetlom. Fotografija i jest pisanje svjetlom, u prijevodu s grčkog. Ja sam bila iza objektiva, a Valentina, naš model, smrznuta u pozi ispred objektiva, zbog duge ekspozicije. Cijela priča podsjeća na beskonačno duga poziranja modela za dvorske portrete u nekim davnim vremenima, koja su meni bliska svjetlosnom pozicijom, odnosom svjetlo-sjena, položajem modela. Prvi put snimam za Link i prvi put kampanju potpisujem sa MareMilan. Sigurna sam kako je ovo početak jedne jako kreativne suradnje', izjavila je fotografkinja Mare Milin.

Kao zaštitno lice nove sezone pojavljuje se Valentina Kuzmić (Talia Model). Make up je djelo Sanje Agić, dok je za kosu zaslužna Katica Topčić (Kevin Murphy).

Kutna zagrebačka tvornica 'Katran' i ovaj put poslužila je kao idealna lokacija za snimanje. Ovaj prostor na neki način postaje inspirativno gnijezdo Linkovih kampanja.

Dusseldorf (The Gallery) - New York (Stitch) - Moskva (CPM)...tako otprilike zvuči putni itinerer nove kolekcije LINK-a koja će i u inozemstvu biti predstavljena s nesumnjivim uspjehom.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju