Lidl i Heidi Klum otvaraju ljetnu sezonu u ponedjeljak, 18. lipnja, i to s četvrtom Esmara by Heidi Klum kolekcijom LETSLOVESUMMER.

Galerija PR PR PR +1 PR Ključni ljetni komadi u boemskom stilu, opuštenih i lepršavih krojeva, s raznobojnim uzorcima i razigranim detaljima, osvajaju svojim fantastičnim mogućnostima kombiniranja, po uobičajeno povoljnim cijenama po kojima je Lidl poznat.

U okviru Lidlova modnog tjedna (Lidl Fashion Week) Heidi Klum i Lidl idućeg
ponedjeljka, 18. lipnja, lansiraju već četvrtu zajedničku kolekciju #LETSLOVESUMMER. S laganim materijalima, elegantnim uzorcima, otkačenim traperom i zabavnim resicama, kao i orijentalnim ukrasima, ova kolekcija snažno zrači odličnim ljetnim raspoloženjem. Za sve modno osviještene žene i djevojčice tu su maksi haljine, kratke hlače, raznobojne majice i sandale ravnih potplata. Ova kolekcija nudi bezbrojne mogućnosti kombiniranja pomoću kojih se može naglasiti osobni stil.

PR PR

„Boemski stil ni ovoga ljeta ne izlazi iz mode. Zajedno s Heidi Klum, radujemo se što možemo svim velikim i malim damama ponuditi ljetne kombinacije po posljednjoj modi, nadahnute Kalifornijom, drugim domom Heidi Klum, po vrlo pristupačnim cijenama“, ističe voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.

Kolekcija #LETSLOVESUMMER bit će u prodaji samo tjedan dana. Pored ženskih cipela (dostupnih u veličinama od 36 do 41) i odjeće (dostupne u veličinama od 34 do 44) proizvodi iz ove kolekcije dostupni su i za djecu (u veličinama 86 do 116 i cipele brojeva 25 do 30). Kolekcija će biti u ponudi u 28
zemalja i u SAD-u na međunarodnoj razini – u više od 10.000 Lidlovih trgovina. Komade iz kolekcije možete kupiti od ponedjeljka, 18. lipnja, u 95 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj, i to u cjenovnom rasponu od 29,99 do 179 kuna.

PR PR

O Lidlu

Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe.

Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

U svakodnevnom trgovanju Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njezino djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: širina ponude, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 95 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju