Domaći dizajnerski koncept brand Mojati predstavlja novu, jedinstvenu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom "Život uzme, Mojati vrati".

Nakon što su domaću publiku osvojili narukvicama u obliku licitarskog srca i unikatnim proizvodima s motivom Zagrebačke katedrale, kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Hvara, Brača, Murtera, Korčule, Zlarina, Galešnjaka, Lokruma i Visa, jednih od najpopularnijih ljetnih destinacija.

Jadranska obala je jedna od najposebnijih na cijelom svijetu. Kristalno čisto more, dugi i sunčani dani te spektakularna priroda stvaraju poseban i nezaboravan dojam kojem se svi rado vraćaju i s čežnjom prisjećaju. Upravo je zbog tih neponovljivih trenutaka za pamćenje nastala ova kolekcija, kako bi ih baš svatko uvijek mogao ponijeti i nositi sa sobom kako bi uspomene trajale čak i kada dugo, toplo ljeto prođe.

Hrvatska broji 1185 otoka, od kojih je 66 nastanjeno i svaki ima neku svoju posebnu priču. Tako i svaki komad nakita i odjeće iz nove kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju. Tako je primjerice za Murter karakteristična tirkizna boja mora, Zlarin je poznat po svojim crvenim koraljima za koje se vjeruje da imaju ljekovita svojstva te simboliziraju ljubav i predanost, a Galešnjak predstavlja otok snova u neodoljivom obliku srca. Ovom kolekcijom Mojati ujedno njeguje i ljepote Hrvatske te promovira njezino prirodno bogatstvo i kulturnu raznolikost.

Koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s velikim snovima i beskrajnim idejama čiji je i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su studentica arhitekture Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević, a timu se kasnije pridružio i student dizajna Karlo Jelić. Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju