Popijte čašu vode prije jela i manje ćete pojesti jer će vas voda učiniti sitijima – savjet je kojim se mnogi služe kako bi za objedom pojeli manje. I taj način kontroliranja unosa hrane i mršavljenja je u redu, ali nutricionisti su pronašli još bolje rješenje kako pojesti manje, a osjećati se sitima

Kako pojesti manje, a osjećati se sitima? Jedan od najpoznatijih načina je da prije jela popijemo čašu vode, no voda ponekad nije dovoljna da bismo osjećali sitost. Ili se sitima osjećamo kratko vrijeme.

Bjelančevine će pomoći da se duže osjećate sitima što može povećati šanse i da ćete smršavjeti

Nutricionisti tvrde da su pronašli najbolje rješenje za sitost bez unosa dodatnih kalorija i masnoća.
Trik je u tome da prije jela pojedete malo – bjelančevina. Naime, pojedete li prije glavnog obroka užinu bogatu bjelančevinama (otprilike sat vremena prije nego planirate jesti) to će vam pomoći da se, kada krenete jesti, ne prenajedete i pojedete manje. Bjelančevine će pomoći da se duže osjećate sitima što može povećati šanse i da ćete smršavjeti. Da bi dijeta uspjela, mogu vam pomoći i savjeti za mršavljenje najpametnije žene na svijetu.

'Bjelančevinama treba duže da se probave od masnoća i ugljikohidrata zbog čega nas duže drže sitima. Savjetujem ljudima da se posluže ovim trikom kada idu jesti vani ili kada znaju da će biti u blizini hrane koja bi ih mogla mamiti.

Kada želudac nije prazan, možete razumnije paziti što i koliko jedete. Zato sat vremena prije obroka popijte čašu mlijeka s 1 posto masnoće, pojedite tvrdo kuhano jaje, jogurt ili šaku badema', kaže nutricionistica Karen Ansel.


Mnoge dijete često su izuzetno isrpljujuće, a ako ih i uspijete izgurati do kraja nakon nekoliko mjeseci kilogrami se ponovno vrate. Kako biste to izbjegli, držite se 10 pravila svih dijeta koje donose rezultate.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju